چهارشنبه، مرداد ۱۸، ۱۳۸۵

پدرم....

سلام
منم قناري زردت! يادته؟ مي بيني بابا هنوزم همون قناري زردم، هنوزم همون بچه لوس ته تغاري خودتم با اين تفاوت كه ادعام مي شه بزرگ شدم..
همه چيز عين فيلم داره از جلوم رد مي شه.. تا مي رسيدي خونه مي گفتم آجي بدو بابا اومد... و تا اون برسه بدو مي اومدم جلوي در، هميشه دستات پر بود، واي كه چقدر خوردني ها و كادوهايي كه مي آوردي برامون خوشمزه و جذاب بود... سالها همه تلاشت رو كردي، سالها همه چيز برامون فراهم كردي و حالا وقت استراحت كردنته، وقت لذت بردنت از همه اون تلاشهايي كه كردي، وقت درو رسيده....
چقدر پرواز مي كردم تو آسمون وقتي برام مي خوندي :قناري زردم قناري، اي دواي دردم قناري، چرا بي قراري قناري........
چقدر بده كه بزرگ شديم، چقدر دلم ميخواست وقتي لپت رو بوسيدم دستاتو مي گرفتم و مي بوسيدم و بهت مي گفتم چقدر ممنونم به خاطر همه اين چيزهايي كه يادم دادي، مي دوني بزرگترين چيز چي بود بابا؟ صبوري... اين درس رو خوب ازت ياد گرفتم....
شايد وقتش باشه بهت بگم چرا اون شب وقتي فهميدم اينجا رو پيدا كردي گريه كردم.. بابا مي دوني كه من چقدر لوسم؟ از يه كاه كوه مي سازم؟!
مي دونم ناراحتي برات سمِ و حرص و فكر و خيال بدتر از اون.. اينجا يه چيزايي نوشته بودم كه نميخواستم با خوندنش ناراحت بشي همين...
مي شه يه خواهش بابا، مثل اون موقع ها كه خودمو لوس مي كردم تا رضايتت رو درمورد چيزي بگيرم... مي شه لطفا هر وقت از اين به بعد اينجا رو مي خوني مستقيم بهم بيان نكني؟
فقط بدون خيلي دوستت دارم.
پ.ن:
*ديروز خونه اينترنت نداشتم.. نشد اپديت كنم. يه اكانت زپرتي :دي داشت باباجان كه خودمو كشتم يه بار كانكت شد و با هزار تا سلام و صلوات ياهو مسنجر فقط باز شد...
* يه سي دي از آهنگ هاي ماهان (آدرس وبلاگ) بدستم رسيده كه از هفته ديگه يكي يكي آهنگ ها رو مي ذارم هر كسي دوست داره سي دي رو داشته باشه مي تونم براش بفرستم هم از مسنجر و هم از ايميل اگر هم تهران بود آدرس بده رايت كنم براش بفرستم.
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد. مخصوصا وقتي دلتنگند.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

خيلي خوشحالم كردي مژگان جان. چون داشتم نگرانت ميشدم كه چي شده كه مژگان خيلي وقته به من سرنميزنه؟
خدا رو شكر كه همه چيز رو به راهه.
الهي پدر شما و همه پدرهاي دنيا شاد باشند و سلامت.
دوست دارم عزيزم.

ناشناس گفت...

دلم خواست با اسم نارگل برات کامنت بذارم
منم تبریک میگم
هم به بابای تو
هم به همه ی باباها

دلتنگی؟؟؟:(
دعا می کنم
نه نه نه
آرزو می کنم
همه باباها خوب خوب باشن
به آرزوهاشون برسن
و سایه ی بالا سره بچه هاشون باشن

دوستت دارم

ناشناس گفت...

سلام به پدر مهربانت تبریک بگو

ناشناس گفت...

سلام ...با تاخیر عیدت مبارک و سایه همه باباها مستدام

ناشناس گفت...

khoda ishala sayeye pedare mehraboonet ro hamishe balaye saret negah dare

fekr kon az khoondane post ghabl man daram az khande miterekam :))

CD faghat bara unaee ke tehranan mifresti:D

ناشناس گفت...

salam.....elaahiiii kheyli ghashang bood......ishala hamishe shad kenare mamano babat bashio oona am salem bashan khoda barat negaheshoon dare khanoomi.....:) movazebe khodet bashi hatmna.....bo0o0os

ناشناس گفت...

مهرپدر هميشگي بر فراز خونوادتون گسترده باد

ناشناس گفت...

salam
rooz pedar ro be babaye mehraboonet tabrik begoo ..
be manam sar bezan
ya hagh

ناشناس گفت...

ey bache looos :D

ناشناس گفت...

به اين مي گن پست كسي كه دوست داشتن را لايق تاك مي داند