یکشنبه، مرداد ۲۲، ۱۳۸۵

پيشي :(

ديشب ياسي و مژده خونه ما خوابيده بودن... ساعت 5 صبح ديدم ياسي صدام مي كنه (هرشبي كه مژده خونه ما باشه ما سه تايي گره ميخوريم به هم )طفلك با صداي زنگ ساعتم بيدار شده بود؛ بلند شدم و يه 10 تايي عطسه كردم و بعد كه مطمئن شدم همه رو بيدار كردم رفتم لباس بپوشم ديدم اصلا حس مانتوي مشكي پوشيدن ندارم، مانتوي كرم رو هم وقتي مي پوشم همه فوري مي گن خبريه! خلاصه به مانتوي آبي رضايت دادم!حالا هر چي تو كمدم رو مي گشتم مقنعه آبي رو پيدا نمي كردم! كه يهو يادم افتاد دادم به ياسي كه مقنعه جديدم رو بدوزه..
يواش رفتم بالا سرش مي گم ياسي.. ياسي... كه يهو عين برق گرفته ها گفت: چي شده؟! گفتم هيچ چي بابا ميخوام برم خونتون مقنعه رو بردارم كجاست؟
خونه ما با ياسي اينا 2 تا كوچه فاصله داره رفتم جلو درشون تا كليد رو انداختم تو در ديدم صداي پيشي مي اد با خودم گفتم حتما بازم رفتن جلوي جاكفشي خوابيدن! يه كم سر و صدا كردم كه بيان بيرون ديدم نه صدا از اونجا نيست تا سرمو برگردوندم ديدم كله يه پيشي از تو چاه دستشويي معلومه
گيج مونده بودم چيكار كنم سريع يه اس ام اس زدم به ياسي كه گربه افتاده تو چاه دستشويي .. نگو خانم فكر كرده غروب!!! افتاده تو چاه دستشويي!( بچه طفلك خوابالو بوده ديگه) خلاصه ديدم خبري از مامان نشد الانه كه حيوون خفه بشه هيچ فكري هم به مغزم نمي رسيد زودي برگشتم خونه و مامان رو بيدار كردم كه بدو الانه كه حيوون خفه بشه!
ياسي هم مي گه مامان چاه دستشويي مي گيره!!!
خودم هم ديرم شده بود.. تو اتوبان اس ام اس زدم كه چي شد دراومد؟ ياسي نوشت نه!
هنوزم در نيومده قرار شد زنگ بزنن به آتش نشاني بياد درش بياره ياسي گفت به محض اينكه درش آوردن بهت خبر مي دم ...
دل نگرانشم نكنه پيشي خفه بشه خيلي كوچولو بود همه بدنش به جز يه دستش و كلش رفته بود تو چاه
آخرين اس ام اس من و ياسي :(ساعت 9!! طفلك پيشي حداقل 3 ساعت اون تو مونده!!!)
من: يعني هنوز اون تو هستش
ياسي: نخير سنگ دستشويي رو شكوندن درش آوردن
من:
پ.ن:
*يكي از آهنگ هاي ماهان رو براتون اون كنار گذاشتم البته مجبور شدم حجمش رو خيلي كم كنم
*زمي لطفا آهنگ رو با دقت گوش كن باشه عزيزم
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۲۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام ..... مژكان حتما خبر پيشي رو به خودم بده من از گربه سانان هستم .... نگران شدم بعد هم آف ها تو چك كن

Magnolia گفت...

وای پیشی چی شد؟؟؟؟ منم نگران شدم. یه جوری حالم گرفته شد دلم سوخت. حالا بالاخره مقنعه پیدا شد یا پیشی رو دیدی مقنعه یادت رفت؟؟(من خودم اصولا ً این جور مواقع که جوگیر و هیجان زده می شم یادم می ره چی کار داشتم)

ناشناس گفت...

آخي ياد ماجراي خودم افتادم كه يه جايي كار ميكردم يه موش كوچولوي با مزه افتاده بود تو كاسه دبليو سي
بعدش تا اومدم برم تو بيچاره از هول حليم افتاد تو ديگ :دييي
هر كار ي كرد نتونست فرار كنه
منم هر كاري كردم نتونستم بگيرمش نجاتش بدم
آخرسر يه داد محكم سرش كشيدم تو چاه موند و ديگه در نرفتم منم با اجازه دستم بردم تو بيچاره رو كه دل دل ميزد گرفتم و آوردمش بيرون ولش كردم رفت

ناشناس گفت...

حال تو چرا اين كار رو نكردي
راستشو بگو چندشت شد يا از گربهه ترسيدي؟

دختر آفتاب گفت...

به باباي دلارام:
نه نترسيدم .. چندشم هم نشد ولي خيلي بد گير كرده بود!
مامورهاي اتش نشاني هم كاسه رو شكوندن تا تونستن بيارنش بيرون

ناشناس گفت...

آخ راستي ! مژده رو ميگفتي دو تا پيشاه پيشاه ميكرد پيشاهه خودش درميومد ها

ناشناس گفت...

آخي
بي نوا پس در اومد
خب خدا رو شكر
:ديي

ناشناس گفت...

salam:D
bebakhshid man kibordam farsi nemishe:(
ghatide:))
ye zaboone bahal mishe:D
nesfesh adade
nesfe digash nesfesh ingilisi nesfeye digeye nesfash farsie:D:D:D

fahmidi chi shod??????



eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
e
e
e
e
e
e

migofti man miomadam daresh miavordam:(
dishab kolli raftam pishe pishiam keif kardam:))
cheghadr heivoona doost dashtanian:X
elahi che naz shode bood
hala ta modatha booye khoob khoob mide:D
ye sifon mizadid rad mikard=))

ناشناس گفت...

سلام مژگان جون
آخی اول صبحی با چه صحنه غم انگیزی مواجه شدی.
حالا خوبه در آوردنش.
ولی طفلی یاسی حالا حسابی تو خرج میوفته.
راستی اون روز که رفتیم پیتزا بخوریم صباخانم شیربرگر سفارش دادند!!!!!!
در مورد تفاوت دو تا عکس وقتی میخنده شکل مامانشه وقتی اخم میکنه یا گریه میکنه شبیه باباش میشه.
این رو هم نگم چی بگم؟

ناشناس گفت...

akhey bichare pishi kash namire. be ma ham khabar bede dar umad ya na

ناشناس گفت...

salam mojgan joon mercc aziizam merc ke inghadr befekrami mamnoon az ahanget kheyli ghashang bood hamahs nasihat bood....ama kash beshe mercccc

ناشناس گفت...

بابا خارج. مگه آتش نشانیایران هم از این کارا میکنه؟

ناشناس گفت...

تو تراویدی:

باغ جهان تر شد،

دیگر شد.

صبحی سر زد،

مرغی پر زد،

یک شاخه شکست:

خاموشی هست.

خوابم بر بود،

خوابی دیدم:

تابش آبی در خواب،

لرزش برگی در آب.

خوشحال مشم به من سر بزني

ناشناس گفت...

salam khob kalasho migerefti mikeshidish biron dige
nabayad ke sange dastshoyiro beshkanin ke
badesham atish neshani male atish khamosh kardane na male in mogheha
ey kash man onja boodam

ناشناس گفت...

بيچاره پيشيه
جاي ديگه نبود بره اخه
حيووني جيش داشته ديگه :دي

ناشناس گفت...

salam mozhgan jon

vaaaaaaaaaaaaaay kheili gham angiz bod :( bebakhshid az rah naresideh dad o havar kardam :(( akhe aslan nemitonam tasavor konam ke ba in sahneh robero besham
motmaen hastam ke ageh jaye to bodam hamonja jigh mizadam miraftam biroon,mishestam geryeh mikardam :((
mashala aslan ham dele dast zadan be heyvanat ro nadaram (na inke betarsam! kolan chendesham mishe vaghti ostokhoneshon ro zire dastam hess mikonam :)) man ham ajib gharibam na :D )

ناشناس گفت...

vali kheili khoshhal shodam ke atashneshani haye vatanemon baraye heyvanat ham arzesh ghael shodan :X

ناشناس گفت...

rasti azizam
merc babate harfat
javabe comment hat ro toye weblogam dadam
ghabol daram harfat ro ama che konam ke....

moraghebe khodet bash azizam
:X:*

ناشناس گفت...

واييييييييييي چه روح لطيفي!!!!!!!!!!!!!!
خدا رو شكر كه گربه رو درآوردن اگر نه ياسي چند هفته اي بايد مهمان تو ميبود چون حتمن دستشويي ميگرفت و بعد ديگه ................
شوخي كردم. كار خوبي كردي همه رو از خواب ناز بيدار كردي براي يك پيشي ملوس.
مواظب خودت باش.
به حرف اين و اون گوش نكن. مانتو كرم بهتره براي روزهاي گرم الان.

ناشناس گفت...

به غريبه:
اتفاقا اره خوبم بلدن ميدوني چطوري
زدن سنگ دستشويي رو شكستن بد گربه رو بغل كردن اوردن بيرون
ميگم پس چرا شكستيد ميگن فكر ميكرديم بد جوري گير كرده

ناشناس گفت...

سلام دختر آفتاب، این آقا آرشام ما خیلی از شما تعریف می کنه،به خاطر همین آمدم بهتون سر بزنم، باز هم پیشت میام...

ناشناس گفت...

حق پیشی بدهمینه

ناشناس گفت...

salam. baba dame to garm ke inghade mehraboono del nazoki.
mikhastam begam web khoshgelo ajibi dari. be hamin khater to peivandi haye mani.

ناشناس گفت...

che khatereye nostalejiki :D che khanevadeye ba kelasi :)) pishi negar midarin :)) tasavore in majara be khandam mindaze:))