چهارشنبه، مرداد ۰۴، ۱۳۸۵

ديدار

لحظه هاي قشنگي براي هر 7 نفر ما طي دو سه روز گذشته ثبت شد، لحظه هايي كه همگي مون شادي رو با هم قسمت مي كرديم و تلخي ها رو قورت مي داديم...
خيلي وقت بود دلم ميخواست نسيم رو ببينم و هر بار مشكلي پيش مي اومد.. خوشبختانه اينبار موفق شدم >:D< فقط حيف كه روم نشد حسابي بغلش كنم :( (مونده سر دلم)
هي به افرادي كه نمي تونستن بوس كنن گفتم بذاريد من بوسش كنم قبول نكردن كه نكردن!
راستش رو بخوايد هيچ جوري نمي تونم بگم چقدر خوب بود لحظه هاي ديدارمون مي تونيد بريد يقه اين، اين و يا اين رو بگيريد كه دست به قلمشون خوبه تا براتون توصيف كنن....
براي ارشام:
آرشام عزيزم تولدت مبارك پسر مهربون.. روزهاي قشنگ تو راه هستن صبر كن.. من كه عاشق صداي مخمليتم عزيزم.. لحظه هام با اهنگ عروسكت پر ميشه هر جا مي رم صداتو مي ذارم و مي گم بياييد صداي پسر منو گوش كنيد... بعد هم عكست رو نشونشون مي دم كه ببينن واقعا يه پسر ماه و مهربون اين صدا رو داره...
(شماها نميخوايد تولد ارشام رو تبريك بگيد؟
)
پ.ن:
*خانوم بهار جات خالي بود تو ديدارهامون... ولي حالا چرا با تركوندن كامنت دوني تلافي كردي؟(بعدا اضافه شد!: بهار خانوم من ناراحت نشدم! چرا بايد ناراحت بشم از اين همه مهربوني هات.. ولي ازا ينكه صبر نكردي حرفمو بزنم و رفتي چرا ناراحت شدم...كاش مي دونستي من چقدر رك و راحت حرفامو مي زنم.... )
*بابا خان دلارام اينقدر شيطوني كردي نذاشتم عسلك بهت زنگ بزنه تا تنبيه بشي :دي (سرمون يه كم شلوغ بود نشد بزنگيم :()
*قدر لحظه هاتونو بدونيد.... همين به همين سادگي...
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۹ نظر:

ناشناس گفت...

هميشه خوش باشيد مهربان
عيبي نداره ما هم عوضش كلي روده بر شديم بسكه با ادو ادو ي عسلك حال كرديم
بهار ميدونه چي ميگم
در اوج عصبانيت يهو خوا آلود ميگه ادو
اوخ قربونش برم
بعدش هم من و بهار هم كلي با بابات گپ زديم
واسه ما هم بد نبود:ديييييييييييييي

ناشناس گفت...

سلام
با اينكه بينتون نبودم ولي گرمي حضورتون رو حس كردم. خودت ميدوني چي ميگم
اون سر دل موندن هم به خاطر اينه كه .....:دييييييي
بعدشم.... دلخور نباش از من. توضيح كه دادم

ناشناس گفت...

فكر نكن با اين اخطار ها كامنت دونيت در امان ميمونه
نه عزيييييييييززززززززز
يكم كه حالم خوب شد ميام سراغش (چشمك):دييييي

آورا گفت...

همیشه به خوشی و دید و بازدید

ناشناس گفت...

han??
ما که نفهمیدیم :دی

ناشناس گفت...

tabrik goftam
zang zadam be ..
vaghean khosh gozasht:X

ناشناس گفت...

خوب به سلامتي نسيم جون رو ديدي
خدا رو شكر كه اين سري هم مثل هميشه تنها نموند و بازم علاقمنداش دورش رو گرفتن

ناشناس گفت...

kheili hasodam na

ناشناس گفت...

salam mojgan joon chetori?delam baarat tang shode kheyli ishalla hameye lahzehat khoob bashan:):):)