چهارشنبه، تیر ۱۵، ۱۳۸۴

جوان قزوینی!!!!!!!!!!!!!!!!

نماینده بوشهر: جوان قزوینی گفته است رایس مرا اغفال کرد
گروه سیاسی-علی جعفری:نماینده بوشهر اتهام خود علیه وزیر امور خارجه آمریکا را تکرار کرد و گفت: جوان قزوینی گفته است من در نخ موضوعات عشق و عاشقی نبودم.خانم رایس مرا اغفال کرد، البته بعدها متوجه شدم که خان رایس با چند تن از دانشجویان دیگر ارتباط دارد که آنها همگی (اینش مهمه) یهودی بودند و بیشتر علت جدایی من با ایشان این موضوع بود.
شکراله عطار زاده نماینده بوشهر بار دیگر اتهامات خود علیه وزیر امور خارجه آمریکا را تکرار کرد و گفت:«اکنون دیگر با این سخنان او مردم آمریکا می دانند منشا سخنان [کاندولیزا رایس] درباره ایران، مسائل اخلاقی و جنسی است.» ( کاش از این شکلکا داشتم اینجا ولو می شدم از خنده- ای خدا مردم از خنده) این عضو فراکسیون اصولگرایان افزود: «ما میخواهیم به دنیا ثابت کنیم که بسیاری از سیاستمداران امریکایی و اروپایی دچار مشکل هستند» (کلینتون ثابت کرد!!!!)
وی اضافه کرد: «رایس علاوه بر این، مشکلات دیگری هم دارد.» نماینده بوشهر اظهار داشت: «آن جوان ایرانی می گوید که ˝من مورد اغفال خانم رایس قرار گرفتم. اکنون من از رایس می خواهم در این زمینه پاسخ دهد.˝»
به گزارش ایرنا، عضو فراکسیون اصولگرایان اضافه کرد، من یک نماینده مجلس هستم و آماده ام در هر دادگاهی در این زمینه حاضر شوم تا اگر گناهی بر رایس مترتب نیست، از او دفاع شود. (!!!!!!!!!) عطار زاده منبع ادعای خود را ˝یکی از نزدیکان آن جوان˝ ذکر کرد و گفت با آن جون تاکنون صحبتی نکرده است. (روزنامه آفتاب یزد-چهارشنبه 15/4/84 شماره 1551- قیمت 100 تومان!!!)
ای خدا مردم از خنده همون قدری که از 317 تا کامنت تو وبلاگ ویولت خندیدم و اشک ریختم واسه همین چند خط نوشته هم خندیدم. خودتون قضاوت کنید دیگه طفلکی اون جوان قزوینی! آخی! حیوونکی! چه شکست عشقی بزرگی!
* * *
- دست همگیتون درد نکنه بابت این همه کامنت و پیغام خوشگل و دلگرم کننده. اشک من یکی رو که با محبت هاتون در آوردید.تا یه چیزی یادم نرفته از یکی دو نفر از دوستان هم که فراموش کردم تشکر کنم معذرت میخوام مثل مادر سپید عزیز و مهربونم مامان ریحانه گلم، امیرحسین وبلاگ دلکده و میترای عزیزم. همه شما ماهید به خدا.
- یه سوال من اگه بخوام کامنت اینجا رو عوض کنم فکر میکنید کامنتای قبلیم می پره؟ میخوام از haloscan اکانت بگیرم میشه.
- نگین عزیزم خوب شده و برگشته خونه، حتما میدونید دیگه همه سختی ها واسه خوردن یه بلال بوده!!!!!
- دست همگی بوشهری ها درد نکنه!!!!!!!!!!!!! خسته هم نباشید!!!!!!!!!!! برای اون جوون قزوینی!!!! که هنوز هم رویت نشده دعا میکنم که زودتر به قول آقا خره جونم درد عاشقیتش خوب بشه.

خیلی با محبتید. دوستتون دارم.
یا حق

هیچ نظری موجود نیست: