جمعه، تیر ۱۰، ۱۳۸۴

تولد تولد تولدم مبارک !


ساعت 14:3
مکان: بیمارستان ..... تهران – پشت در اتاق عمل

من به دنیا اومدم هورااااااا........
سلام خوبید؟
دیگه گریه و زاری و هق هق و هزراتا چیز دیگه پر، دیگه چمدون پر از خاطره هم پر، غم و غصه هم پر، دختر آفتابم ..... نه دیگه این یکی پر نمی شه گفت خطرناکه!!!
می دونید اولین تبریک تولد رو کی بهم گفت؟ دنیای دیجیتال بله یه سایتی که عضوش هستم پیغام فرستاد روی گوشیم ،
...
اولین کادو رو خودم به خودم دادم اون خورشید رو می بینید اون بالا رفتم برای خودم خریدم اونم 5شنبه کلی واسه خودم خرید کردم ناقابل حقوق یک ماهم رو برای خودم و نی نی آبجی خرج کردم ولی اصلا ناراحت نیستم چون نی نی خیلی خوشحال راه می ره و با اون دستش که النگو داره می رقصه!!!! نیم وجبی خوردنی.
این خبرها رو داشته باشید تا فردا که بگم چی به چیه و کی به کیه و کیا تبریک گفتن و کیا کادو دادن بهم... خیلی مزه می ده نه!! مخصوصا که هدیه ها کادو پیچ باشند و با ذوق همه رو پاره کنی...
بازم تولد تولد تولدم مبارک!!!!!! دو تا تولد دیگه تو این ماه داریم ما از همون اول یه پول هنگفتی از این آقا تیرماهه گرفتیم که هممون همین ماه بیایم البته آبجی جونم و داماد تخلف کردند و مردادی هستند.
یا حق

هیچ نظری موجود نیست: