چهارشنبه، مهر ۱۲، ۱۳۸۵

عكاس!

* دختر آفتاب عكاس مي شود

شنبه هشتم مهرماه 85- اتوبان تهران -كرج
*كساني كه عكس رو نمي بينن از اين لينك استفاده كنن.
* چه جاي ساني خاليه... كله سحري منتظر خبر آپديتش بودم... ساني جان اميدوارم بهت خوش بگذره و به قول بعضي ها با يه عالمه شادي و خوشحالي و سوغاتي برگردي (عمرا بگم كي گفته!‌ آر... )
*اين روزا مشغله هاي شخصي غير وبلاگي! تو اينترنت زياد دارم به همين خاطر كمتر به فكر پيدا كردن سوژه براي نوشتن هستم...
* ديشب رسيدم خونه ياسي (خواهرم) مي گه امروز نوبت تركوندن كامنت دوني كي بود؟!
*آها همين الان يه سوژه پيدا كردم واسه نوشتن كه دفعه بعد به اميد خداو به اميد تنبلي نكردن خودم! مي نويسم ...
*امروز چهارمين روزيه كه اول صبحي خبر مي رسه تو خواب دوستان بودم! نمي دونم چرا هي سرك مي كشم تو خواب اين و اون!!!‌ بيكار نيستم باور كنيد
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۱۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
نمیتونم عکسهای وبتو ببینم :(

ناشناس گفت...

salam axo nadidam baz nashod

ناشناس گفت...

az ro didam
jamian chizetoon(mamakhetoon:D) besooze:))

ناشناس گفت...

مي ترسم موضوعت يادت بره:دي
من كه خوابت رو نمي بينم:دي

ناشناس گفت...

اين بعد از سحر؟:دي

ناشناس گفت...

ببخشيدا من نيتم تركوندن نيست
همين جوري ميشه كه خودش مي تركه:-O

ناشناس گفت...

من عکس رو نمیبینم یه طرف
خطاش هم همه جینگیلی شده

ناشناس گفت...

ghoroobe zibaee bood:D inja internet wireless dar hotel kent nemizare jaye khalie sani ehsas beshe:D:))

ناشناس گفت...

يه سري هم اينجا بزن عكاس باشي

ناشناس گفت...

عکس باحال ناکی بید

ناشناس گفت...

سلام آبجی
معلومه که سرت شلوغه از بس که نمی نویسی.
چاکرات پتاسیم

ناشناس گفت...

خوشحالم كرديد بازم بتركونيد ببينم كي از رو ميره(اون شكلكه كه ابرو ميندازه(

آورا گفت...

عکاس خوبی میشی!!!

ناشناس گفت...

salam dokhtare aftab
webe jalebi dari
movafagh bashi

Maman Maryam گفت...

سلام دختر آفتاب جونم... چی شد این ام پی تری ما؟ عسلک خوبه؟

ناشناس گفت...

خیلی عکس قشنگی بود دلم ولسه اینجا تنگ شده بودا..

ناشناس گفت...

خیلی عکس قشنگی بود دلم ولسه اینجا تنگ شده بودا..

ناشناس گفت...

salam
khobi abji ?? alhagh ke akas bodi va ma khabar nadashtim !!!
be manam sar bezan
b ya hagh