شنبه، مهر ۰۸، ۱۳۸۵

جوجه ياكريم!

چند تا پست قبلي رو يادتونه كه در مورد اون ياكريم! بود؟ ديروز خاتون خونه تو حياط مشغول بود كه ديدم داد مي زنه مژگان بدو بيا!!! با ترس از اينكه چه اتفاقي افتاده اين طوري دارن صدام مي كنن سريع رفتم تو حياط! ديدم مامان خانم خندان ميگه بيا ببين داره به جوجه هاش غذا مي ده...
نمي دونيد چقدر قشنگ جوجه ها با نوك زدن درخواست غذا ميكردن و ياكريم مادر دهنش رو باز مي كرد تا اونا غذا بخورن...
اگر كار مهمي نداشتم( )مدتها مي موندم و نگاه مي كردم...
گفتم شماها رو هم بي نصيب نذارم ...

راستي كسي مي دونه چرا اسم ياكريم شد ياكريم؟؟؟؟
پ.ن:
*تولدت مبارك شماها نميخوايد تولد سجاد رو بهش تبريك بگيد؟؟
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

avaaaaaaaaaaaaaaaaal:D

ناشناس گفت...

كار مهم؟:-O
هر كي ندونه من نازلي كه مي دونيم كار مهمت چي بود=))

ناشناس گفت...

ببين چه بخواي چه نخواي
چه خوشت بياد چه خوشت نياد
من حرفم رو تو يه كامنت نمي تونم بزنم
هميني كه هست
پس بهتره باهاش بسازي:دي

ناشناس گفت...

چقدر آشناست اين يا كريمه
انگار همين دو روز پيش ديدمش:ديييي

ناشناس گفت...

جدي چرا يا كريم؟
يا رامتين
يا اشكان
يا شايان:دي
اينا كه بهتره:))
هر كي اسمش رو گذاشته بد سليقه بوده(از همه كريم ها همين جا عذر مي خوام)

ناشناس گفت...

بسته ديگه
زيادي ذوق مرگ ميشي:دي

ناشناس گفت...

دلم برا غر غر كردناي دم صبح ياكريم تنگ شده
اينجا تو دهاتمون با شهرك هاش ميونه خوبي ندارن
تولد سجاد خان هم مبارك باشه ايشالله
دلي ميگه حتما تو اون ماتيك ها رو گذاشتي رو كيك سجاد به جاي شمع
:ديييي

ناشناس گفت...

چون نوکشو که باز و بسته می کنه یا کریم میگه لابد!

آورا گفت...

ممنون که عکسهاشونو گذاشتی

ناشناس گفت...

سلام عزیزم دلم واست خیلی تنگ شده کجایی

ناشناس گفت...

عکسا واس ما فیل تر بود...
ولی کلاً چون ما بچه دهاتیم اینا واسون عادیه :دی
تازه تو خونمون از اینا داریم

ناشناس گفت...

سلام..خوبي آبجي خانم .. ببينم اگه تولد منم برسه برام از اين كارا مي كني :D ... يا حق

ناشناس گفت...

abji harfam shokhi bod midonam ke shoma kheili mehraboon tar a ein harfa hasti:D:D:D:D:D:d

ناشناس گفت...

ياكريم اول اسمش يا كريم نبود .... بعدا اسمش شد ياكريم

ناشناس گفت...

نظر قبلي مال من بودا.پيمان جباري
http://pjabbari.persianblog.com

ناشناس گفت...

سلام...خوبي خانومي؟؟
عکسهاي قشنگي گذاشته بودي
اون گوره خره هم باحال بود. ياد اون اسمايلي ياهو افتادم که دندوناش کاملاً معلومه
دلت هميشه شاد