یکشنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۸۵

باغ من- اخوان ثالث

آسمانش را گرفته تنگ در آغوش
ابر ، با آن پوستين سرد نمناكش
باغ بي برگي
روز و شب تنهاست
با سكوت پاك غمناكش
ساز او باران ، سرودش باد
جامه اش شولاي عرياني ست
ور جز اينش جامه اي بايد
بافته بس شعله ي زر تا پودش باد
گو بريد ، يا نرويد ، هر چه در هر كجاكه خواهد
يا نمي خواهد
باغبانو رهگذاري نيست
باغ نوميدان
چشم در راه بهاري نيست
گر ز چشمش پرتو گرمي نمي تابد
ور به رويش برگ لبخندي نمي رويد
باغ بي برگي كه مي گويد كه زيبا نيست ؟
داستان از ميوه هاي سر به گردونساي اينك خفته در تابوت
پست خاك مي گويد
باغ بي برگي
خنده اش خوني ست اشك آميز
جاودان بر اسب يال افشان زردش مي چمد در آن
پادشاه فصلها ، پاييز

پ.ن:
*اول صبحي يه گشتي تو سايت آواي آزاد مي زدم اين شعر به چشمم خورد گفتم بذارم شما هم بخونيد
*به خدمت بعضي ها مي رسم با تلفن هاشون!!!!!‌ و به خدمت بعضي هاي ديگه (از مستقرين در منزل!!!-اصلا با ياسي نبودم!!!! ‌) حواستون باشه شما دو نفر سوتي نديد كه بد مي بينيد!!! (مجبور شدم پست آبكي بذارم!!)
*امروز سالگرد ازدواج ياسي هستش يه همچين ساعتهايي من و ياسي چپيده بوديم تو آرايشگاه
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

سالگرد عروس یاسی جون مبارک باشه ایشالا قسمت شما :)
حدس می زنم بدونم اون تلفت منظورت با کیه :دیییییییییییی خدا بهش رحم کنه!

شعر پاییز هم زیبا بود

ناشناس گفت...

کلی مبارک جااااات

ناشناس گفت...

خوش بگذره
شبو ميگم

ناشناس گفت...

سلام
به نوبه خودم تبريك ميگم به ياسي خانم
اميدوارم ساليان سال در كنار هم باشند.

ناشناس گفت...

سلام تبریک میگم امیدوارم همیشه خوشحال باشین به من هم سر بزنین

آورا گفت...

hamchinam abaki nabooda!!!

ناشناس گفت...

ما آدما تو دنیا تنها دو چیز مال خودمونه دلمون خاطراتمون چه قشنگه که مبدا زیبایی خاطراتمون کنارمون باشه .
تبریک تبریک تبریک

ناشناس گفت...

salam
khobi?
salgarde ezdevajeton bood sham nadadin yadeton bashe
mobarake
mojgan ye chizi begam khodaye sotiyi ye kam kamtar soti bede onam joloye man

ناشناس گفت...

سلام
ما اومديم بعد غيبت كبرا
كه خيلي هم كبرا شده بود
اميدوارم كه خوش گذشته باشه اين مدت كه بدون دل آرام بوديد
:D

ناشناس گفت...

Salam
webloge ghashangi dare,,,,