چهارشنبه، شهریور ۱۵، ۱۳۸۵

اصفهان :)

بالاخره راهي شدم به دعوت فرزانه(پريدخت قصه ها) چند روزي رو مي رم اصفهان.. شماها كه يادتون نمي اد قبلا اين دختره آفتاب چقدر با اصفهاني ها لج بود؟ (بس كه مدير و فك و فاميلش اذيتم مي كردن!!!) .. به هر ترتيب ساعت 2 امروز از تهران حركت مي كنم و روز يكشنبه ساعت 10.30 برميگردم به سمت كرج.
دلم براي هيچ كس تنگ نمي شه چهارشنبه كه تا برسم شب شده و همين باشم شام بخورم!برنامه ريزي گشت و گذارها با فرزانه هستش و نمي دونم كجاها ميخواد منو ببره ولي اگر ساني جون افتخار بده حتما مي بينمش و آرش هم اگر بياد اصفهان هم مي بينمش ...
خلاصه كه به قول بعضي ها حلال و بخشش و اين حرفا!
نمي دونم چرا اصلا استرس سفر رو ندارم اصلا هم تو دلم رخت نمي شورن! اولين بار هم هست تنهايي جايي مي رم كه تا حالا پامو نذاشتم.. طفلك ياسي و مامان اينقدر اضطراب سفر من رو داشتن كه تا ساعتي كه از خونه مي اومدم بيرون يكسره سفارش مي كردن (حتي در مورد كفش هام!!!‌)
يه ذره دلم ميخواست تعطيلات بيشتر بود سر خر رو كج مي كردم مي رفتم مشهد ولي ..........

پ.ن:
*نارگل...... كاش تو هم بودي بدون تو ......
* تلفن ها رو جواب مي دم ها با خيال راحت ......
* ويلي جون پيشاپيش تولدت مبارك
* ياسي مواظب عسلك من باش.. اينجا گفتم تا همه در جريان باشن كه بين المللي سفارش كردم.
*اونجا احتملا اينترنت دارم ...
تا من برگردم مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۱۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام خوشگلي از اينكه داري مياي خوشحالم ولي باور كن يه استرس عجيبي دارم
مژگان يعني باورم نميشه بالاخره بعد از نميدونم 8 يا 9 ماه بالاخره ميبينمت .................................اينا جاي خاليه يه حرفاييه كه شب بهت ميگم وقتي كه پيش هم هستيم
راستي لباس بيار ميخوام بندازمت توي رودخونه
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

مژگان يادت نره دوستت
دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ناشناس گفت...

umadi tamas begir miam mibinamet :)
shad bashi

ناشناس گفت...

سوغاتي يادت نره
آيييييي
منم دلم خاله ساني ميخاد
پاي دهنه هاي سي و سه پل وقتي داري آب بازي ميكني عوض منو عسلك هم آب بازي كن باشه ؟
به سبك سنجد
هـــا

ناشناس گفت...

خوش بگذره

ناشناس گفت...

سلام مژگان خوشحالم داری میری سفر خوش بگذره کاش منم باهات بودم فرزانه و سانی را از طرف من ببوس ارزو نکن اون بود ارزو کن یکی باشه که قدرت را بداند هزار بوسه برای تو

ناشناس گفت...

سلام
خوش بگذره خانوم گل
نگفتم بهم گفته؟ حالا ديدي؟
سلام برسون حسابي.شب كه ميري سي و سه پل ... خودت ميدوني ديگه مگه نه؟
خب عزيز جان اگه اينقدر دلت برام تنگ ميشه ميگفتي باهات ميومدم مادر. اين كه اين همه دلتنگي نداره :ديييييييي

Maryam گفت...

خوش بگذره حسابی

ناشناس گفت...

salam:D
1.khoish begzare
2.jaye manamkhali konid
3.soghati yadetan naravad;be meghdare lazem:))
4.safar bi khatar
5.zoodi bargard
6.omran agar man ham delam tang shavad:D
7.baghish khosoosie:D:D:D:D

آورا گفت...

اصفهان کلی جای دیدنی داره و کلی هم چیزهای خوشمزه. خوش بگذره

ناشناس گفت...

اول سلام
دوم اینکه کلی خوش بگذره
سوم مام اونجا چند تا آشنا داریم میخوایم بهشون ندا بدم
خوش بگذره..
سلامت و در پناه حق

ناشناس گفت...

خوش بگذره

ناشناس گفت...

اميدوارم تو همين وقت كم بهت خوش بگذره و به ساني جون هم سلام برسون

ناشناس گفت...

دوستون دارم

ناشناس گفت...

باشه:دييييي

ناشناس گفت...

khosh begzare

ناشناس گفت...

اگه زودتر باهات آشنا شده بودم منم می اومدم دیدنت . آخه منم ( لیلا ) ساکن اصفهانم . خوشحالم که اینجا بهت خوش گذشته . شاد باشی . یاعلی

ناشناس گفت...

سلام
ميگم اين اصفهونيا اينترنتشون به كامنت و آپ قد نميده؟ :ديييييييي
يا اينقدر بهت خوش گذشته اينطرفا نمياي؟
زنگ هم كه نزدي
چونه خارون اول....بعدش نكنه فقط به من زنگ نزدي؟
برم پرس و جو كنم بيام

ناشناس گفت...

manam omidvaram khosh gozashte bashe, hatman khosh gozashte, peydast doste khubi darid, tabrik migam