چهارشنبه، تیر ۲۸، ۱۳۸۵

چت درد!

* يه مرض جديد كشف كردم به نام چت درد
وقتي خودتو مجبور كني كه مسنجر رو باز نكني اين اثر هنري خلق مي شه (اونم روي تخته وايتبرد!!!!) كه اين پايين مي بينيد....
آخ همه تنم درد مي كنه ... كمكككككك

* امروز يكي از دوستاي بسيار خوبم بهم گفت تو ادبياتت خيلي خوبه!! گفتم نه بابا من كه همين طوري مي نويسم گفت نه ادبياتت لاتيه
*ديگه آخرشه!!!! ديروز عصري براي يه مسير كوتاهي سوار تاكسي شدم تو همه مسير سعي كردم اين رنگ قرمز رو نبينم نمي دونم چرا از تركيبش با زرد خوشم نمي اد؟ (حالا بگو كي نظر تو رو خواست؟


مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۱۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام عليكم
احوال شما
اومدم اول بشم
امري؟ فرمايشي؟ :دييييييييي

ناشناس گفت...

دخترم اين ادبياتت همچين هم خوب نيست
آخر نوشته بايد اينو ميذاشتي :دييييي
متوجه شدي؟آفرين عزيزم

ناشناس گفت...

اين شكل رديف اول سمت راستي چقدر خوشگله :ديييييييييي

ناشناس گفت...

اين ماشين عروسكي مال كيه؟ تاكسيه؟ (چونه خارون)

آورا گفت...

این تاکسیه؟؟؟

دختر آفتاب گفت...

خانوم بهار جونم اره عزيزم تاكسيه :دييي
مي گم كامنت دوني من توسط خودتون پابرجاست ديگه چرا اول و دومي :-*

ناشناس گفت...

مام که میگیم ته ادبیاتین...
واس همینم بود دادیم مطالب خط خطی مون رو شما بررسی کنین.
--
اون تاکسی هم خیلی سیته هاااااااا

ناشناس گفت...

سلام

با تشکر از وبلاگ خوبتون

خواهان تبادل لینک می باشم

در صورت تمایل با من تماس بگیرید

وبلاگ دختران مبارز

www.mobarezin2.co.sr

www.sarnegooni.co.sr

پرت وپلا گفت...

dard ashenai azizam :D chat dard ro migam :))! man ke movafagh nashodam tark konam hanooz! ;)

ناشناس گفت...

من اينجا اعلام مي كنم كه دوست شما بي ادب است شما نوشتنتان اصلا لاتي نيست از قول من به او بگوييد دوست عزيز بابا بزرگ من مي گويد دختر آفتاب نوشتنش ذاتي است. وزيبا مي نويسد.مثل همين ((چت درد)) كلمه ي زيبايي است به اين مي گويند ذوق نهفته. عصبانيت مرا ببخشيد.

Magnolia گفت...

میگمــــــــــــا چطوری تونستی تو اون تاکسی جیگر ِ دووم بیاری؟ آدم رعشه می گیره با اون ترکیب زرد و قرمز! نه؟
راجع به مرض حاد و لاعلاج چت درد هم کاملا ً درک می کنم؟ من واسه اینکه به این مرض دچار نشم ترجیح می دم اصلا طرف کامپیوتر نباشم وقتی درس دارم چون جلوی یاهو مسنجر رو نمی شه گرفت

ناشناس گفت...

ببينم از چت درد تنت درديده ؟
من يه داروي مؤثر دارم حرف نداره
بيا تو يا هو آنلاين بگم بشت
ددددييييييييييي

ناشناس گفت...

سلام . با چت درد موافقم . الان 2 ماهی هست که تو ترکم . خیلی سخته .چند بار خواستم دانلود کنم اما به خودم گفتم دختر خجالت بکش . / وبلاگ قشنگی دارید .خوشحال می شم اگه به من هم سر بزنید .

ناشناس گفت...

سلام
بابا این چت درد چه مرگیه باز؟
من که اصلآ اهل چت نیستم ولی بقیه پی ام میدن!
بچه جون کی گفته ادبیات درستی داری؟:((
ببخشید که دارم اینو میگماااااااا: ولی خرت کرده!
قربان تو علیرضا

ناشناس گفت...

اره می دونم! بد دردیه این چن درد! من که به دردش نیم رسم! چون اینقدر معتادم که فوری بازش می کنم یاهو رو!!!! :دی

ناشناس گفت...

چن = چت!!!!

ناشناس گفت...

سلام خانوم خانومها

خوبي عزيز

هنوز هم با پسر مهتاب مهربوني

اي شيطون

ميبينم كه هنوزم پر انرژي هستي

ناشناس گفت...

ببخشيدددددددددددددددددد ميشه بگي راننده كجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(خنده كنون)
من كه اصلن يادم ميره كه مسنجر رو چك كنم!!!!!!!!!!!!!!!!
شادباشي.