دوشنبه، تیر ۲۶، ۱۳۸۵

ماجراهاي خانم بيمه

بازيچه ديشب مژده تو خونه 6 تا ليست 2 برگي بيمه بود كه به خاطر حواس پرتي بنده! خط خورده شد و جالبتر اينكه همه ليستها فقط به خاطر 400 ريال اون طوري شد!!! اگر تعداد كاركنان ليست رو بگم كه شاخ در مي اريد‌
جالب تر اينكه وقتي ليست رو دادم به مدير عزيز! داد زد خانم......... منم جواب ندادم تا اينكه تلفنم زنگ خورد و گفتش صدام نمي اد منم با پررويي تمام گفتم:چرا صداتونو مي شنيدم ولي ميخواستم زنگ بزنم به داخليتون كاري پيش اومد چند دقيقه طول كشيد امري داشتيد؟
مدير هم گفت چند لحظه تشريف بياريد..
تپ(به كسر ت) گوشي رو گذاشتم رفتم اتاقش برگشت گفت:"تو جمع اين دريافتي ها 400 ريال اشتباه كردي"
حالا فعلا مراقب خودتون باشيد.

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
عزيزم چرا حواست نيست(خيلي جدي). ميخواي خداي نكرده مدير جونت سكته بزنه؟ 400 ريال كم پولي نيست مادر:دييييييي
عزيزم اينقدر كم پولي نيست كه ميترسه تلفن داخلي بزنه براش هزينه بياد.
خانومي ميگم نكنه ميترسه گوشي تلفن فرسوده بشه :ديييييييييي (از نوع غش كنون)1

ناشناس گفت...

اون سوت زدنت از همه با حال تر بود
بي خيال بي خيال
خوشم اومد
:d

ناشناس گفت...

من جای رئیست بودم اخراجت می کردم
برو کنار داد بزنم رئیست بشنوه:دی
هاااااااااااااااااااااااااای هانییییییییی:دی
ببین اصلاً متوجه نیستی شما
بی خود نیست اقتصاد کشور خرابه(حالا جدی خرابه؟:دی)
وقتی امثال شما که 400 ریال رو پول نمی دونه میشه چیز(:دی) وضع ازین بهتر که نمیشه هیچ بدتر هم میشه...
میشه همونی که سادده(سارا)میگه:دی

آورا گفت...

جایی خونسردی نمیفروشن واسه این رییست بخریم

دختر آفتاب گفت...

هوللل هوللللل !!‌زور بزنيد!!!!‌يه كم ديگه يه ذره ديگه!!!‌
اها خوبه
اخي دو تا پسته كامنتم تو 4 گير كرده بود در اومد :دي

دختر آفتاب گفت...

اي به جان خودم شرمنده اينجا خودم هي احساس در مي كنم ها ... همين الان 11:30 مدير اعلام كرد ليست مشكل داره بايد بازنويسي بشه :))
=))

ناشناس گفت...

وااااااااااااااااي
باز تو 400 ريال!!!!! كم آوردي؟

ناشناس گفت...

ميگم خانوم شما كمكي چيزي نميخواين براي بازنويسي(شكلك سبز) ليست؟:دييييييي

ناشناس گفت...

ميگم به نظرت من الان برم بهتر نيست تا خودت نيومدي بيرونم نكردي؟

ناشناس گفت...

آره خودم برم بهتره. سنگينترم. نيست با پاي خودم ميرم. نيروي جاذبه و كشش زمين باعث ميشه وزنم زياد شه سنگين شم.
ولي اگه شما بياي اونوقت نيروي گريز از مركز صفر ميشه. ميشم پر وزن و سنگينيم از بين ميره

ناشناس گفت...

يه چي ديگه بگم
تو نميخواي ناهار بخوري؟ ظهر شده ها :ديييييييييييي

ناشناس گفت...

ميگم كه اين ژرويرا چي بيده؟ (چونه خارون)خوردنيه؟ من هم ميخوام:دي

ناشناس گفت...

ميدونم الان ميخواي بگي من كارو زندگي ندارم
جوابش: دارم
دليلش: حوصله كار ندارم :دي
چاره ش: 1- همينجا بمونم
2- برم وب مونا
3- گزينه اول
4- گزينه دوم

ناشناس گفت...

جواب سوال قبل
مجبوري تحملم كني (مظلومانه):دي
1- چون اينجا جام خوبه
2- كار داري نميتوني بياي با من بريم خونه مونا
3- تنهايي خونه مونا نميچسبه. چون مونا نيست
4- اينجا بهتره چون خودت هستي لا اقل
5- اونجا زياد نميتونم بمونم چون سابقه دارم :دي
6- فعلا سرت شلوغه حواست به من نيست. خيالم راحته :دي

ناشناس گفت...

همینه دیگه
همین کارا رو میکنین تورم بالا میره.بعد چیزا پائین میاد(منظورم سطح درآمد هاست هااا)

ناشناس گفت...

با خوندن اين پستت ياد فيلم به خاطر يك مشت دلار افتادم
مي گم يه فيلم بساز اسمش رو بذار فقط به خاطر 400 ريال
:)

ناشناس گفت...

من که گفتم به رییست بگو من حساب می کنم هر چی بمونه رو که.نگفتی بهش؟ :دی