شنبه، تیر ۱۷، ۱۳۸۵

يادداشتك ها!

پيش نوشت:
به سبك يادداشتك هاي نازلي
1. چطور ميشه يكسره تو ذهن مرور كرد كه "تو مسئول احساس كسي نيستي؟" ولي قلبت مدام بگه نكنه قلبش شكست؟ دوباره عقلت مي اد وسط و مي گه مي تونست 3 سال زودتر بجنبه تاقلبش نشكنه ! حالا هم اين دو تا كلمه سه حرفي (قلب و عقل) افتادن به جون هم و تا ميخوردن دارن مي زنن تو سر همديگه! يعني پيروز ميدون كدومه؟
2.ديروز لحظه هاي سختي رو پشت سر گذاشتم تو وبلاگ مژده مي نويسم كه چي شد ولي كاش مي شد احساس بعدش رو توصيف كنم ... تا شب نمي دونيد چه حال خوبي داشتم مخصوصا كه دوباره ساعت 10:30 تجربه اي كردم كه هيچ وقت فراموش نمي كنمش...
3. ياسي جونم كاش اينقدر دلت مهربون نبود عزيزم. كاش مي دونستي ديدن اشكات برام غير قابل تحمله، سعي كردم همه چيز رو كنترل كنم ولي وقتي بعد از شنيدن اتفاقات يه بعداز ظهر از روزاي زندگيم اشكاتو ديدم ! خوشحال شدم كه بعضي روزها رو برات نمي گم...
4.بالاخره اين مونا خانم تشريف آوردن به دنياي بلاگستان.. مونا جان خيلي خوشحالم كه مي نويسي عزيزم خيلي خوشحالم... (ر.ك به عكس آخر همين پست )
5. زمي جونم بابت تبريك ممنونم عزيز دلم (زمي از قديمي ترين دوستان مجازيم هست ) همين طور دوست عزيز ديگه اي كه همين چند دقيقه پيش برام اس ام اس زدن. خوشحالم كه دوستاي خوبي مثل شماها دارم.
6. شديدا دلم ميخواد برم اصفهان فقط به بهانه ديدن يه دوست عزيز كه خيلي دوستش دارم.

مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

اوووووووووول:دی
این به اون در:دی

ناشناس گفت...

1. اینکه عقل پیروز میشه یا قلب به خودت بستگی داره
فقط یه چیزو بدون اینکه کارایی که با عقل پیش میره زمان می بره تا نتیجش رو ببینی اما قلب زود به نتیجه می رسه
اگر می خوای عقلانی عمل کنی باید صبر داشته باشی
2.من می دونم چرا
راستی دیشب چی شد؟
همونی شد که گفتم یا نه؟
3. آخی چه مهربوووووووون
یه دونه از قول من بماچش:دی
4.خیلی مرسی:دی
ببینم چرا لینکمو انقدر دراز کردی؟:دی
می خواستی از چشم کسی جا نمونه:))
5.خوشحالم
انقدر طرفدار داری تا امروز داره برات تبریک میاد:))
6.من که اصفهان نیستم:دیییییییییییی

دختر آفتاب گفت...

به مونا
دقيقا همون شد... >:d<
..........
به همه ‌:دي
ميهن بلاگ به مشكل خورده نمي تونم وبلاگ مژده رو اپديت كنم :|

ناشناس گفت...

سلام اینهمه درهم

ناشناس گفت...

سلام
از اين همه لطفت مممنون
منتظرم تا بياي

ناشناس گفت...

سلام
درسته مسئول احساس كسي نيستيم ولي بعضي وقتا گير ميكنيم كاريشم نميشه كرد
رفتي اصفهان گز يادت نره چون من اصلا نميتونم بخورم :دييييييييي

ناشناس گفت...

ميگم رفتي ساني رو هم ديدي سلام ما رو هم برسون
بعد هم سر اين دعوا ميگي يه شرطبندي راه بندازيم :دييييي

ناشناس گفت...

خدا رو شكر كه خوبي..............
اون خبر خوب رو چرا توي وب مژده مينويسي. نه وب خودت..............
حالا كه من وقت ندارم برم وب ايشون چي كار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شوخي كردم.هرجا هستي خوش باشي و سلامت.چ
راستي تبريك بابات ازدواج بود يا تولدددددددددددد. تبريك ما رو هم بپذيريد.................

ناشناس گفت...

كي اصفهانه؟ :دييييييييييي
من هستما. اون دوسته منم؟ :ديييييي:))

ناشناس گفت...

salam mojgaan joon.....man ke kari nakard to tashakor kardi mercii khodet khoobi ke hame dooset daran.....movazebe khodet baash......:)

ناشناس گفت...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»