دوشنبه، فروردین ۱۴، ۱۳۸۵

من اومدم...

سلام خوبيد؟ بازم سال نوتون مبارك بازم صد سال به اين سالها، با همه وجود اميدوارم سال خوبي در پيش داشته باشيد مملو از موفقيت...
جاتون خالي عيد پر كاري داشتم يه جورايي اومدم شركت استراحت كنم!!
روز اول كاري من و ماه كه خيلي خوب شروع شد ولي به محض اينكه رسيدم شركت پنچر شدم!!! جلوي درب ورودي زده بودن تمامي واحدها تا روز هجدهم فروردين ماه(اين اصلاح شد چون طبق معمول من بد جمله بندي كردم ) برق ندارند...
ولي مديرعامل مغزشو كار انداخته و فعلا از داخل راهرو برق گرفتيم براي كامپيوتر من
برم كه يه عالمه كار دارم بايد وبلاگ ها رو بخونم سيييزده روز بي خبر بودم از همگيتون
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

اي ول بابا
چه عجب فكر كردي كه بايد بيايي
عيد تو هم مبارك
من كه كم كم داشتم هوس ميكردم لينكتو به پسر مهتاب تغيير بدم
اون بيچاره بس كه نوشت خسته شد
عسلك من كجاست كشتي مارو

ناشناس گفت...

شلام خاله
عيد تو هم مبايك
خوفي ؟
راشتي اشمت چي چي بود ؟
D:

ناشناس گفت...

سلام مژگان جون
چند وقت بود نبودی .
دلمون تنگیده بود.
عید خوش گذشته دیگه؟

ناشناس گفت...

سلام:دی
برو به استراحتت برس مزاحمت نمیشم:دی

ناشناس گفت...

رسیدن بخیر...

ناشناس گفت...

salam
to web gardi ha maro faramosh nakoni mesle hamishe
sale khobi dashte bashi

ناشناس گفت...

عيدت مبارك خانومي...............
اميدوارم هميشه شاد و سر زنده باشي.

ناشناس گفت...

سلام وسال نو مبارک ....با تقدیم بهترین آرزوها...بوس!

ناشناس گفت...

ta 18 mah bargh nadaran:O che jaleb:D. esterahat kon khanoomi

ناشناس گفت...

سلام دوستم
سال نو مبارك
اميدوارم توي سال جديد به همه ارزوهات برسي
راستي اين كامنت گذاشتن برات چقدر سخته
سه مرحله طاقت فرسا:))
شاد و باروني باشي هميشه!

ناشناس گفت...

سلام... من تازه اومدم اینجا... ولی... اکثر مطالب تبریک و شعر و اینا بود... امیدوارم دفعه بعد که میام... مطالب تازه تری ببینم... موفق باشید.. خدانگهدار

ناشناس گفت...

سلام پاهایم درد میکند پکرم اما میمانم

Magnolia گفت...

سلــــــــــــام سال نو مبارک... خیلی وقت بود نبودی. خوب شد اومدی. این همه وقت بود نیومده بودی فکر کنم حالا حالا ها باید وبلاگ بخونی. پس خسته نباشی :P
خوش باشی

ناشناس گفت...

bahariat mobarak...
khoshhalam ke pedaretam behtaran...
az tabriket mamnoonam:)

ناشناس گفت...

سلام خانومی
یعنی واقعا برق ندارین؟ عیب نداره راحت باش . مهم اینه که کامپیوتر داری.