شنبه، اسفند ۲۷، ۱۳۸۴

اخرين پست 84

آمد بهار اي عاشقان، تا گل كند جلوه گري
آمد اوان بلبلان، كز جان نمايد دلبري
صد بلبل زيبا نگر، بر شاخها نالان شده
پرها زنان، شادي كنان، چون واعظان منبري

امسال هم تموم شد! با همه سختي و ها و تلخي هاش، با همه خوبي ها و لذت هاش...بدون شك بزرگترين اتفاقات زندگي من تو سال 84 اتفاق افتاده سال سختي بود و در عين حال روزهاي قشنگي رو هم پشت سر گذاشتم...
به نظرم هيچ چيز ساده تر از تبريك ساده نيست... پس پيشاپيش سال نو مبارك... اين عكس هم به مناسبت اين سال تقديم به شما
حال پدر شكر خدا بهتره ... ديگه نمي گم چي گذشته بهمون!!!
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد و سعي كنيد تا مي تونيد خوش بگذرونيد...

۲۰ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
سال نو بر شما مبارک. براتون سالی خوب همراه با سلامتی و موفقیت آرزو دارم.
شاد باشید

ناشناس گفت...

سلام
سال نوی شما هم مبارک.
عید خوبی داشته باشید.

ناشناس گفت...

سلام مژگان جون. امیدوارم سال جدید سال سرشار از سلامتی برای تو پدر نازنین و همه اعضای خانواده و پسر مهتاب باشه عصر هم خوش بگذره (چشمک)

ناشناس گفت...

چه خبر بيد عصر بگو ديه...........

ناشناس گفت...

سلام . سال نو مبارک

ناشناس گفت...

در سال نو ، ذهن نو، ایده های نو، تجربه های نو، زندگی نو، قلبی نو و بدون کینه، جسمی نو و با طراوت و هر چیزخوبی که تو دنیاست رو برات آرزو می کنم. // آسمونت پر ستاره//

ناشناس گفت...

خدا رو شكر كه پدر حالشون خوبه.
سال نو تو هم مبارك عزيزم. ايشا... سال 85 پر از شادي و آرامش باشه براي تو خانوادت.
شادباشي.

ناشناس گفت...

منم سال نو رو تبريك مي گم. خوشحالم كه حال پدرت بهتره. بهرحال زندگي پستي و بلندي زياد داره مهم اينه كه بعد از اين پستي و بلنديا اون چيزي كه انتظارمون رو مي كشه خوشحال كننده باشه و اميد بخش.
در ضمن از ميلي هم كه بابت سال نو برام فرستادي بسيار متشكرم عزيزم.

ناشناس گفت...

سلام دوست جون
خوشحالم كه بابابايت بهتره
تو هم سال خوبي داشته باشي
لينكت كردم

ناشناس گفت...

سلام
بسيار خوشحال شدم كه حال پدر بزرگوارتون بهبود پيدا كرده و خدا رو شكر كه برگشتن به پيش خانواده عزيزتون و از اون هديه هم خيلي ممنونم شرمنده كردين
سال نو رو هم به شما تبريك عرض مي كنم اميدوارم سالي همراه با موفقيت و شادكامي رو پيش رو داشته باشين

ناشناس گفت...

salam manam sale new ro tabik migambaram doa kon mogheye sale tahvil ta betonam rahe gom kardamo peyda konam

Valentine گفت...

خوشحالم که بابا بهتره:))))
نوروزت مبارک عزیزم

ناشناس گفت...

سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت
بادت اندر شهرياري برقرار و بر دوام
سال خرم فال نيکو مال وافر حال خوش
اصل ثابت نسل باقي تخت عالي بخت رام

دوست عزیز صمیمانه ترین تبریکات منو به مناسبت این عید سعید باستانی پذیرا باش.سال نو مبارک.

ناشناس گفت...

سلام
سال خوبي داشته باشي

ناشناس گفت...

چطور تونستم اینکار رو بکنم؟ چرا؟ میدونم که من رو نمیبخشین که با یه کامنت کپی پیست برای تبریک نوروز اومدم...خودم هم شرم دارم از حرکت غیر انسانیم! ولی نوروز با تمام زیبایی هایش مبارک...سال خوب خوب خوبی داشته باشین...با آروزی موفقیت برای شما و همه اطرافیان شما...
(حامین)

ناشناس گفت...

عیدت مبارک

ناشناس گفت...

سال نو شما هم جديد..

ناشناس گفت...

سلام سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم
سال خوبی داشته باشید

ناشناس گفت...

سلام...
فکر نمی کردم این
BLOGFLUX
که توش خیلی وقت پیش ها اسم نوشته بودم خواصیت آنچنانی هم داشته باشه ولی انگار می شه یه کوچولو بهش امیدوار بود آخه بعد از مدت ها یه وبلاگ خوب رو توش پیدا کردم
راستی امیدوارم ساله خوبی را داشته باشی و حال بابای ات هم خیلی زود خوب خوب بشه

ناشناس گفت...

تبریک سال جدید با بهترین شادباش ها