یکشنبه، اسفند ۲۱، ۱۳۸۴

.....


براي بزرگ خونه دعا كنيد، دعا كنيد، دعا كنيد...
من و پدرم منتظر امواج مثبت دعاهاي شما هستيم تا زودتر اين چند روز بودن تو بيمارستان تموم بشه... اميدوارم بتونم تحمل كنم... حالم از فضاي بيمارستان به هم ميخوره......
پيوست:
1. امروز صبح كه از پيش پدرمي اومدم حالش خوب بود و احساس كردم كسله ديروز هم كه نلفني با مژده حرف مي زد اشكاش حاكي همه دلتنگي هاش بود...
2. دو بار تو اين مدت نتونستم خودمو كنترل كنم و اشكام سرازير شد يكي شب اول پشت تلفن و يكبار امروز صبح وقتي كامنت ها تونو خوندم .. شب اول همه غم و غصه ام تنهايي هامون بود كه براش درد و دل كردم و اشك ريختم و امروز از خوشحالي داشتن دوستهايي مثل شما... كاش مي شد يه جوري بهتون نشون بدم اين كامنت ها چقدر برام عزيزند...
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد

۳۹ نظر:

Magnolia گفت...

ایشالا زود خوب می شن و از محیط بیمارستان راحت می شی. من حتما دعا می کنم می دونم چه حالی داری. مواظب خودت باش

ناشناس گفت...

دعا می کنم دختر آفتاب. قوی باش و صبور حتما خوب میشه بابایی نازنین. مراقب خودت و بابای بهتر از جون و مهربونت باش

ناشناس گفت...

دعا ميكنيم براتون
خدايا به تموم بيمارامون قدرت تحمل درد و برخاستن از بستر بيماري رو بده
خدايا به اطرافيانش هم صبوري و پايداري عطا كن
آمين
مراقب خودت و مادرت و ياسي باش
دلداريشون بده تا اين هم بگذره
انشالله عيدتون با بازگشت پدرتون شاديش مضاعف بشه

ناشناس گفت...

ایشالله بابای خوبت و همه بیماران شفا پیدا می کنن خدا عیدهامون رو میده حتما رفیق

ناشناس گفت...

سلام مژگان عزیز
امیدوارم که هر چه زودتر مشکل برطرف بشه و شاد و خندون توی خونه خودتون باشید.
ممنون که به من سر زدی. هزینه ای که گفتم مال دوره دکتراست. اینه که قیمتش بالاست.
سلامت و دلشاد باشید.

ناشناس گفت...

براي پدر عزيزتان ارزوي سلامتي مي كنم و اميدوارم خدا همه بيماران رو شفا بده تا دمِ عيدي بتونن در محيط گرم خانواده خوبشون باشن

ناشناس گفت...

من چیزی نمی تونم بگم ...
می دونم حرف دلم رو می دونی
می دونم که می دونی کنارت هستم
افتخار منه که در زمان ناراحتی پشت و پناهت باشم ...

ناشناس گفت...

دعا می کنم و همیشه امیدوارم به لطف و رحمتش تو هم امیدوار باش نازنین!

ناشناس گفت...

ای خدا خود مهربانم را پرستاری نما ..... آن مریض خانه ام را تو خودت یاری نما.... من به امید شفایش بر درت رو آورم ..... ازدر این خانه نتوانم ببینم جز کرم.............به امید بهبودی پدر محترم شما و خبرهای خوبی که از ایشون برامون میاری خانومی.... تابعد (یلدانشین)

ناشناس گفت...

صميمانه دعا مي كنم ...

ناشناس گفت...

از پروردگار مهربان سلامتي پدر عزيزتان را خواهانم.
خداوند سايه هيچ پدري را از سر فرزندان پاك نهادش كوتاه نكند.

ناشناس گفت...

... in yani chi?

ناشناس گفت...

salam...webloge jalebi dary...tabrik migam...montazeretoon hastam...

پرت وپلا گفت...

مژگان جون ایشالا که حال بابا هر چه سریعتر خوب بشه برگردن خونه! هم از نگرانی دربیای هم از محیط بیمارستان راحت شی. مراقب خودت باش هوارتا

ناشناس گفت...

از خدای مهربون سلامتی و طول عمر برای پدر می خواهم.آمین

ناشناس گفت...

م÷ی جونم حال پدر چطوره؟ امیدوارم خوب باشه

ناشناس گفت...

دختر آفتاب نازنين. به اميد خدا حال باباي نازنينتون خوب خوب ميشه و بر ميگرده خونه و دوباره كاشانتون گرم گرم ميشه.
بوسسسسسس

ناشناس گفت...

با آرزوی بهترین ها برای شما و سلامتی برای عزیزت

ناشناس گفت...

سلام مژگان جون
عزیزم اومدم اینو بهت بگم که تو تنها نیستی.
دعای خیر همه دوستان تو بدرقه راه پدر عزیزتون است.
همه ما از ته دل برای سلامتیشون دعا میکنیم.
باباها همشون عزیزند. چه فرقی میکنه سایه اش رو سر کی باشه .مهم اینه که پدره و عزیز و بزرگوار.
انشاا... به همین زودی بهبود پیدا میکنند و درکنار سفره هفت سین امسال دعای تحویل سال رو میخونند.
یا مقلب القلوب والابصار...

ناشناس گفت...

سلام مژگان عزیز

اگر قابل باشم دعا میکنم براتون... کنار حرم آقا امام رضا(ع) براتون دعا میکنم، ان شاءالله که به لطف و کرمشون همه بیماران رو شفا میدن...

قوی باش عزیز...

ناشناس گفت...

مزگان جون همین الان داشتن اذان می گفتن یاد تو و بابایی گلت افتادم دعا کردم که حال پدر زودتر خوب بشه و شب عید همتون دور هم باشید . الان اشکام سرازیره ولی می دونم خدا جواب دعای همه بنده هاشو میده. مزگان جونم باید قوی باشی و غصه نخوری پدر به نیروی شماها احتیاج داره اینو یادت باشه
ضمنا احتیاج به ثابت کردن نیست که این کامتها برات با ارزشه چون هر وبلاگ نویسی می دونه قدر دوستانشو و تو هم که جای خود داری. مراقب خودت باش

ناشناس گفت...

آخي چقده اينجا ناژ شده
همه اومدن دعا
حشوديم شد اولش
ولي بعد خيالم راحت شد كه اگه منم يه طوريم شد خاله ها و عموهاي ژيادي هشتن كه واشم دعا كنن
قراره عشلك هم بياد دوتايي و يواشكي برا بابابزرگيش دعاكنيم

ناشناس گفت...

مژگان جان سلام
نمي دونم چرا گاهي بعضي وبلاگها رو كه مي خونم نمي تونم جلوي اشكام رو بگيرم آدم خيلي احساساتي نيستم ولي خوب گاهي پيش مياد ديگه
امشب حتما حتما كه براي دوستانم دعا مي كنم براي پدر تو هم دعا مي كنم از خدا مي خوام عيدي تو دوست خوبم رو كه سلامتي پدرت هست بهت بده و مي خوام كه سلامتي همه بيمارها رو بده :(
از تبريك تولدت هم ممنون

ناشناس گفت...

وای چه عکسیه. بدجوری آدمو منقلب می کنه. داره از ته دل دعا می کنه. مژگان جان قول می دم حتما" برای پدرت دعا کنم فقط امیدوارم تا حد همین عکس خالصانه باشه و زود زود براورده بشه. قوی باش خانمی

ناشناس گفت...

دعا میکنم که همه پدر و مادر ها سلامت باشن. دعا میکنم همه مریضها سلامت بشن. دعا میکنم پدر عزیز خانوم گل حالش خوب بشه و دختر آفتاب بازم خودشو برای بابایی لوس کنه.

ناشناس گفت...

سلام
از شنیدن خبر بیماری پدرتون متاثر شدم:(
امیدوارم که خبر بهبود حالشون رو هر چه زودترتو همین وبلاگ بشنویم
برای سلامتی ایشون دعا خواهیم کرد

ناشناس گفت...

مژگان جون اميدوارم هرچه زودتر باباييت خوب خوب خوب بشه و برگرده پيش شما.

ناشناس گفت...

شفای عاجلش را از خدا میخوام

ناشناس گفت...

ميدوني هميشه از نصيحت كردن بدم مياد ولي انگاري بعضي مواقع شايد خوب باشه
گاهي وقتا براي ادما شرايطي پيش مياد كه اسمشو نميزارم قسمت ولي ميزارم نوعي ازمون كه نتيجه هايي در برداره. تو هم اينجوري به قضيه نگاه كن.
و اينكه با اينكه از اين كلمه متنفرم ولي بهت ميگم صبور باش !
از صميم قلب از صاحب هفت آسمون ميخوام برسونه سلامتي اين پدر مهربون

ناشناس گفت...

من با تمام وجود دعات میکنه...

ناشناس گفت...

براي پدر عزيزتان ارزوي سلامتي مي كنم
http://review.blogfa.com/

ناشناس گفت...

سلام دوست جون
اميروارم هميشه آفتاب محبتت به بابابي گلت بتابه.از صميم قلب دعا ميكنمواز اين كه باباي مهربوني داري خوشحالم

ناشناس گفت...

مژگان جون ایشالله حال پدر هرچه زودتر بهتر بشه عزیزم و سال پر از شادی و سلامت رو آغاز کنيد.

ناشناس گفت...

خاله جوون شلام
از بابايي چه خبر خوبه ؟
امروز بي خبر مونديما

ناشناس گفت...

براش دعا میکنم از ته دل... دخترا عشقشون باباست.

ناشناس گفت...

منم دعا مي كنم. اميدوارم هرچه زودتر پدر به جمع خانواده برگردن.
هميشه شاد و پيروز باشيد.

ناشناس گفت...

ایشالا سر سفره عید همتنون با لب خندون میشینین.
مراقب مریضا دلشون نازکتر از خود مریضه.
هوای خودتم داشته باش.

ناشناس گفت...

مژگان عزيز،،من هم برای سلامتی پدرت دعا ميکنم و اميدوارم که به زودی دور هم جمع بشيد و عيد رو
در کنار همديگه جشن بگيريد
اين تنها کاريه که از دست ما بر مياد و خوشحالم که تونستيم آرامش بخش کمی از غصه ها و نگرانی هات باشيم

از حال پدر عزيزت بی خبرمون نذار

ناشناس گفت...

خدا پشت پنجره ، چشمان دختر آفتاب را ارج می نهید که من دیدمش.بهم گفت هیس