یکشنبه، اسفند ۱۴، ۱۳۸۴

شمارش

!!!!!

1.پنجشنبه،جمعه،شنبه... آخ جون يكشنبه!
2. ساعت 4:30 روز يكشنبه: پنجشنبه،جمعه، شنبه، يكشنبه دوشنبه!
3.از ساعت 4:30 دوشنبه مي ترسم!! ديگه دلم نميخواد شمارش كنم!
4.چرا ما‌آدم ها به همديگه نمي گيم دلم برات تنگ شده؟
5.من فقط دل تنگم! همين!
6. فرصت كمه ! خيلي كم نكنه يه روز پشيمون باشيم.....
7. اگه دلتون نميخواد مراقب خودتون هم نباشيد چه برسه به اطرافيانتون!
پيوست:
چقدر بالا و پائين شدن... وقتي تموم شد فقط قدرت اينو داشتم كه اشكامو پاك كنم.... الان اينجا مي نويسه

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

:-O
دلت هيچ وقت تنگ نباشه ايشالله آفتاب خانوم

ناشناس گفت...

سلام دوست من
اينو كه خيلي راست گفتي البته
بيشتر در مورد پسر هاصدق مي كنه تا دخترها

ناشناس گفت...

چرا اجي جونم خدا نكنه دلت تنگ باشه سعي نكن از كارات پشيمون بشي خودت رو بسپار دست خدا وجريان زندگي

ناشناس گفت...

دختر آفتاب اون نوشته همیشگی آخرت تغییر کرده !!!!

مراقب خودت باش

ناشناس گفت...

چرا دلت گرفته خانومی؟
مگه دوشنبه چه خبره؟
بابا بوی عید داره میاد حرف از دلتنگی نزن.
من چی بگم که عشقم پیشم نیست؟
من باباییم رو میخوام...

ناشناس گفت...

چرا دلتنگي/؟ خداكنه هيچوقت غم نداشته باشي.
مراقب خودت باش بهترني دعاست.پس دعاتو عوض نكن.
شادباشي و سلامت.

ناشناس گفت...

salam dokhtar aftab
chi shodeh?
kheyli vaght bod behet sar nazadeh bodam sharmandeh :( alan ke omadam didam del tangi delam gereft
omidvaram ke zoode zood khob beshi
rasti inja cheghadr taghir kardeh be nazaram !!! shayad ham toye monitor daneshgah injori neshon mideh :))
shad o movafagh bashi

nazli

ناشناس گفت...

سلام بر مژگان خانم گل دوست عزيز و بسيار گرامي .
ممنون از لطف بي كرانتان .
چه جالب اسم دوتا خواهر من اينجاست
روز ها و ماه ها و سالها چه قدر تند تر از ثانيه ها ميگذرن
زياد مزاحم نميشم .
اميدوارم كه هميشه سلامت و شاداب باشيد
به همه با صداي بلند سلام كنيد

ناشناس گفت...

اما من نمیدونم چرا دلم اصلا برای کسی تنگ نمیشه... آدما رو میگم... شاید فکر میکنم دیگه ارزشش رو ندارن (یا بهتر بگیم بیشترشون)....

ناشناس گفت...

چه غالب قشنگ و ملیحی داری. از آشناییت خوشحالم.