یکشنبه، اردیبهشت ۱۹، ۱۳۸۹

صفحه دوم

سلام نانازم.. دست كوچولو.. پا كوچولو...
ديروز يه دل سير نگاه كرديم و ازت فيلم گرفتيم ، حسابي تو دل مامان شيطوني مي كردي ، تند تند هم انگشتاي پاتو تكون مي دادي... آخ ماماني دردت اومد آقاي دكتري زد به دل ماماني؟ آخه زودي پاهاتو صاف كردي و فشار دادي به دل مامان ... آقاي دكتر تك تك اعضاي بدنت رو بهمون نشون داد، از جمجمه و مغز و مخچه شروع كرد تا انگشتاي كف پات... لباي كوچولوت، چشمات، پيشونيت، لبات، استخون چونت و مماخ كوچولوت...
از وقتي ديدمت بي تاب ترم برات نانازي...


پ.ن:
1. خدايا شكرت... با همه وجودم سپاسگذارم...تا حالا مواظبمون بودي باز هم هوامونو داشته باش.
2. هميشه فكر مي كرديم كه اسمي كه براي بچه مون مي ذاريم پر ابهت باشه... تو سونوگرافي قبلي بهمون گفتن احتمالا پسره... اسم كيان رو براش انتخاب كرديم كه وقتي نظر خاله بهارش رو پرسيديم دقيقا تو اس ام اس به همين موضوع اشاره كرد ولي حالا كه دكتر جون گفته ني ني مون دخمره يه جورايي دلم مي خواد همون دل آرام باشه كه مخاطبمون بوده هميشه و هميشه اما ته دلم مي گم نكنه اسم خوبي براش نباشه؟ سيده دل آرام... قشنگه؟
3. از روز شنبه ديگه سركار نمي رم و نشستم تو خونه ... كلي كار دارم براي انجام دادن...
4. به جز رنگ صورتي چه رنگ ديگه اي مناسبه براي دخمركمون؟ راستش براي سيسموني به مارك دار بودنش زياد اهميت نمي ديم اما دوست دارم يه رنگ قشنگ باشه و ترجيحا غير از صورتي ! اگه دوست داشتيد نظر بديد (چشمك)
5.كاش خاتون قوبل كنه بياد تبريز براي خريد سيسموني :( آخه..............
6. راستي مي دونيد ني ني ما شهريوري مي شه؟
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد و لطفا برامون دعا كنيد.

۱۲ نظر:

nazli گفت...

خوشحالم که حال جفتتون خوبه
اسم دل آرام هم خوشگله البته شاید دلیل داری واسه شک کردنت !
رنگ سیسمونی هم به نظرم دختر و پسر نداره ، غیر از صورتی میتونه ترکیب زرد و نارنجی باشه یا حتی سبزآبی ! یا حتی سبز خیلی ملایم ..ممم دیگه آهان گلبه ای هم قشنگه !

خاله بهار جون گفت...

ووووووووووووووی
الهی
عزیزم:*
ای جانم
قلبون انگشتای کوچولوش:*
اسم هم هر چیزی که خودتون تصمیم گرفتین حتمن قشنگه و بهش میاد
یه اسم با معنی و مناسب و سنگین انتخاب کنید که تازه به سیده خانوم کوچولو هم بیاد .
اسم لوس انتخاب کنید من میدونم و شما :-"

امير حسين گفت...

سلام .. به نظر من دل آرام اسمه قشنگيه ... انشاا.. پاقدمش براتون خيره خير باشه .. به بابا جونش سلام برسونيد .. يا حق

دختر آفتاب گفت...

به نازلی:
ممنون. راستش فامیلی رضا دوسیلابی هست واسم دل آرام هم وقتی با سیده همراه بشه خیلی طولانی میشه.طفلک بچه-م تو فرم دانشگاه اسمش جا نمیشه...
منم رنگ نارنجی رو خیلی دوست دارم... فکر کنم همون نارنجی بگیریم..

دختر آفتاب گفت...

به خاله بهار جونش:
اتفاقا جز من و باباش همه همین اعتقاد رو دارند اما رضا اسم های عربی و مشتقاتش رو دوست نداره... یه اسم تک می خوایم ترجیحا با میم شروع بشه :))

دختر آفتاب گفت...

به دایی امیر حسین:
منونیم ... الهیی آمیییین...
باباش هم سلام می رسونه پیشاپیش هم تولد فردا مبارک :دی

امير حسين گفت...

ترجيحابا ميم شروع بشه !؟ :چرا با (ر) شروع نشه ؟ دي

امير حسين گفت...

راستي تولد هم مبارك

دختر آفتاب گفت...

به امیر حسین:
آخه حق انتخاب اسمش با مامانشه :دییییی

امير حسين گفت...

اييي بابا .. يعني خونه ي شما هم زن سالاريهههههههههه - ديييي

سانی گفت...

رنگ لیمویی هم به نظرم بد نیست

تيلار گفت...

خيلي قشنگ اين روزها، اين دغدغه هاي انتخاب اسم و رنگ ... تبريك و شكر از من