پنجشنبه، مهر ۰۹، ۱۳۸۸

بچه گربه

نمی دونم چرا تو تبریز این همه گربه هست!!!! ماشالله یکی از یکی نترس تر و خیره تر!!من هر روز صبح 5 الی 10 دقیقه به 7 از خونه خارج می شم و گاهی اوقات روی صندلی تو فضای سبز جلوی مجتمع می شینم تا سرویس بیاد..چند روز پیش نشسته بودم روی صندلی که دیدم یه بچه گربه با سرعت می دوه و میاد طرفم! چنان با سرعت بود که یه لحظه گفتم حتما زیر پام موشی چیزی دیده! حدود 5 قدم مونده بهم برسه یهووو ترمز گرفت و همون جا نشست زمین.. فهمیدم که گشنه هست و بازی می خواد ... ولی اینقدر بامزه بود که حسابی سرگرم شدم باهاش ... یهو دیدم راننده سرویس داره بوق می زنه :دیییییی اینم عکس از پیشیه ...


پ.ن:

1- من عاشق این آیکونه هستم ... خیلی با مزه است


2- تولدت مبارک آقا سجاد گل ... کلی دلم برات تنگ شده پسر پاشو بیا تبریز ...

3. گاهی فکر می کنم چقدر خودمو منزوی کردم! دلم برای دوستای قدیمی خیلی تنگ شده... امروز می خوام از اول لیست تلفن هام شروع کنم و حالی بپرسم از همه اونایی که در دسترس هستند...

۱ نظر:

بهارجون :دی گفت...

سلام:*
من عسک نمیبینم چرا؟