یکشنبه، آذر ۲۶، ۱۳۸۵

ASP!!!!

ديروز بعد از كلي سرو كله زدن با نرم افزارهاي مختلف با مشورت با دوستان به اين نتيجه رسيدم كه بهتره زنگ بزنم به پشتيباني و بگم سرور رو از ويندوز به لينوكس تغيير بدن.. تلفن رو برداشتم و شماره آقاي مهندس رو گرفتم بعد از پرس و جو در مورد اينكه مشكل چي هست و من گفتم ميخوام MT نصب كنم نه گذاشت و نه برداشت گفت حالا اين ام تي چي هست؟ منم براش توضيح دادم.. بلافاصله برگشت گفت: شما صفحه هم طراحي مي كنيد؟
گفتم: در حد ساده بله اين كار رو مي كنم...
هنوز جمله ام تموم نشده بود كه برگشت گفت ما براي طراحي سايت هاي مشتري هامون و يا مراجعه كننده هامون به كسي نياز داريم، شما اين كار رو مي كنيد برامون؟
يه كم فكر كردم و گفتم تا اين كار بهم رجوع بده منم يه فكري به حال خودم مي كنم ديگه!
هنوز يك ساعت نشده بود كه زنگ زد بهم و اولين آدرس رو داد!! اونم نه براي طراحي براي ويرايش كردن يكي از صفحاتش! وقتي ادرس رو چك كردم اولين چيزي كه ديدم .asp آخر آدرس بود... اين يعني اينكه بشينم asp ياد بگيرم!
يه حساب سرانگشتي كردم ديدم اگر 2 يا 3 ماه كاملا وقتم رو بزارم براي يادگيري دو سه تا نرم افزار بعدش يه نفس مي شه كشيد...
پ.ن:
* مدام زحمتم براش و هميشه با صبر و حوصله جوابم رو ميده و كاملا پيگيره... اميدوارم يه روز تو عروسي دلي جبران كنم زحماتتون رو
* وحيد خان گل اولا كه تولدت مبارك و بعد هم اينكه اون نرم افزار رو دارم ولي ممنون مي شم راهنماش رو بفرستي برام...
* از هادي عزيز ممنونم كه براي كمك كردن هميشه پيشقدمه..
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

ASP yad begir:D
ishala too aroosie khodesh jobran koli ta aroosie deli. unjoori ke to gofti ye kam tool mikeshe. hadi ham ke hamishe halale moshkelate,
zeman bale? ;)

ناشناس گفت...

say koni zood yad migiri

ناشناس گفت...

از اينكه شما انقدر اكتيو هستيد خوشحالم

ناشناس گفت...

خيلي خوبه
ماشالا به همتت
من از كي مي خوام فوتوشاپ يادبگيرم:دي

ناشناس گفت...

رونيكا كجا ميخواي ياد بگيري منم بيام

ناشناس گفت...

خوبه که...

صورتکِ خیالی گفت...

خوب جالبه ادم سفارش بگیره بعد یاد بگیره!

ناشناس گفت...

پس حسابی سرت شلوغه موفق باشی

ناشناس گفت...

frtutfyuftyuftyu

ناشناس گفت...

salam ye mail dari boro be dokhtar_aftab2005
e ba talasho poshtekar be hame chizi ke mikhai miresi
manam fotoshop mikham har vaght kelas gozashti maro ham khabar kon

ناشناس گفت...

to ke axaye photoblog ro bardashti..inam bar midashti:|