یکشنبه، آذر ۱۹، ۱۳۸۵

من اومدممممم

سلام عليكمممم ... حال احوال؟
بالاخره اين شاتلي ها اومدن و كار راه انداختن...ديروز آقايي اومد و حدود 12 بود كه كار رو تحويل داد و رفت...
منم خيلي وقت بود دنبال يه نرم افزار مي گشتم كه دسك تاپ رو خوشگل كنه.. افتادم تو سايت پي سي دانلود و يكي دو تا گرفتم! همشون كرك نشده بودن و تنها سودي كه داشت اين بود كه ديگه ويندوز بالا نيومد
حالا هي من زور بزن هي كامي جون زور بزن! نهايتا اين شد كه كامي جون لباس نو تنش كرد و درايو ويندوز فرمت شد در نتيجه بايد بشينم هر چي نرم افزار بوده دوباره نصب كنم!
پ.ن:
*با اين قحطي اينترنت كه من داشتم! نشد بيام وبگم ، نازلي مهربونم تولدت مبارك عزيزم ...
* بعد از نازلي نوبت مي رسه به فرزانه خوگشلم تولدت مبارك عزيزم...

مراقب اون آقاهه باش كه عصا زنون داره از خيابون رد مي شه...
مراقب خودت كه هستي

۷ نظر:

ناشناس گفت...

چه خوب كه اومدي :*:*:*:*:*::*:*:*

ناشناس گفت...

سلام
eeeeeeeسانی جون من کمین کرده بودم برای اولی :دییییییییییی

ناشناس گفت...

دوووووووووووووووووووووم
و
سوووووووووووووووووم

ناشناس گفت...

اینترنت مبارکه
امیدوارم دیگه قطع نشه

ناشناس گفت...

دلمون برات تنگیده بود :(

ناشناس گفت...

انشالله تا امروز ساعت 12 بیشتر طول نمیکشه نصب برنامه ها... بعدش میرید میترکونید تلافی این چند روز در میاد

ناشناس گفت...

سلاممممم
خوشجالم برات خيليييييي
واي كاش ميشد يه كم باهات حرف بزنم