شنبه، آبان ۰۶، ۱۳۸۵

خوبم :*

دلم نيومد دوستامونگران بذارم ...
خوبم و مطمئنا خوبتر هم مي شم...
روزي كه پست رو گذاشتم و پشت سرش دوستاي گلم تماس گرفتن شوكه شده بودم... مرسي از اون همه عشقي كه بهم داديد..
باور كنيد زندگي بين شماها رو خيلي دوست دارم...
اين روزا آرومم خيلي آروم ...
يه چيزي تو دلم داره ديواره هاي دلم رو خراش مي ده و خيلي چيزها رو پاك مي كنه ...
پ.ن:
1. نارگلم... مي دوني هميشه تو قلبم مي موني نه؟ يه وقت فكر نكني نباشي؟ نه عزيز دلم نه عروسكم، تو قلب مژگانت مي موني عشقم ... حاضرم اين كلمه رو بارها بيانش كنم و دادش بزنم...
دوستت دارم يكي يه دونه
2. در پي فيش هاي موبايل و تلفن ثابتي كه اومده ميخوام خودمو جريمه كنم
بيشتر از هميشه مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۹ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
اول شدمممممممممممم

ناشناس گفت...

فكر ميكنم منو نارگلت توي زنگ زدن به تو مسابقه گذاشتيم مثل ديشب

ناشناس گفت...

بوسسسسس
خوشحالم زودي خوب شدي خوشگل خانم
دعا كن منم زودي خوب شم

ناشناس گفت...

خدا رو شکر که خوبی!
قبض موبایلی برای من اومده هااااااااااااااااااا نجومی
می بینم که لینکهات بلاگردی شده! :دییییییییییییییییییی

ناشناس گفت...

مرسي عزيزم
من هم دوستت دارم

ناشناس گفت...

خوشحالم كه خوب شدي
هميشه خوب باشي
يه وقت دختر بدي نشيا :دي :))
چكار ميكني با موبايل ها ها هاااااااا؟؟؟؟
:دي

ناشناس گفت...

خوشحالم خوبي
خراش دل هم بد نيست
برا پي نوشت اولت هم به اسم هر دو تا تون خوشحالم و براتون آرزوي موفقيت و مهر دائمي دارم
برا پي نوشت دومت هم از اين شكلك هاي «خنده اييول» هست
ها از همونا :دييييييييي

ناشناس گفت...

عزیزم خوشحالم که حالت بهتره
و خوشحالم دوستای به این خوبی داری که توی ناراحتی هات تنهات نمیذارن :ایکس

ناشناس گفت...

salaam khodaro shokr kr khoobio up kardi merc ke ooamdi pisham....miyam tehroon pishet mimoonam.....boooos,