شنبه، مهر ۲۲، ۱۳۸۵

رانندگي!

بنا به اتفاقاتي كه تو هفته پيش افتاده بود، به طرز وحشتناكي روي نحوه رانندگي كردنم دقيق شده بودم. هر جا بودم به نحوه رانندگي افراد مخصوصا خانم ها دقيق مي شدم! راستش در نهايت به اين نتيجه رسيدم كه حداقل رانندگيم افتضاح نيست!!! و با پرس و جو كردن از دوستاني كه هر روز صبح با هم مي اييم و يا بعد از كلاس با هم برميگرديم ديدم در كل وقتي تو ماشين هستن احساس آرامش مي كنن و دير هم نمي رسن!!!
هر چند هيچ ادعايي هم در مورد اين موضوع ندارم!
به هر ترتيب هفته پيش بعد از اينكه ماشين رو پارك كردم نشستم تو ماشين تا يه كمي زمان بگذره بعد بيام تو ساختمون شركت.. برام جالب بود كه 3 تا خانم پشت سر هم شروع به پارك ماشين كردند و هر سه.......... (خودتون ببينيد!)








اين از اينها!!!
چهارشنبه هم اومدم ساعت 4 زود برم خونه كه به افطار برسم.. تا رسيدم جلوي ماشين داشتم شاخ در مي آوردم! يه پرايد سفيد مستقيم پارك كرده بود جلوي ماشينم! خلاصه تا ساعت4:35 من معطل شدم آخر سر به كمك همسايه ها مشخص شد كه ماشين متعلق به خانمي هست كه رفته داخل آرايشگاه!!!‌بعد هم كه رفتم زنگ مي زنم مي گم بياييد ماشين رو برداريد! خانم با كمال راحتي مي گن يه 10 دقيقه هم صبر كن!!! همه سعيم رو كردم عصباني نشم .... وقتي اومد خواست سوار ماشين بشه كه ديد در ماشين باز نمي شه! كوبونده بودن به ماشينش!!! بعد هم ناراحت گفت كه ع..ضي ها زدن به ماشين در ماشين باز نمي شه! بياييد ببينيد! ديدم خيلي ناراحته گفتم خوب اشكالي نداره ماشينتون تقريبا وسط خيابون بود!!! تا اينو شنيد دست از داد و بيداد كشيد :دي
پ.ن:
* همه اينها رو گفتم كه بگم احتياط خيلي خوبه ولي باور كنيد احتياط زيادي موقع رانندگي افراد ديگه رو خفه مي كنه! (اين موضوع شامل آقايون هم ميشه كه گاهي چنان مورچه وار تو اتوبان حركت مي كنن و پشت رول چرت مي زنن دلت ميخواد بكوبي تو سرشون!!‌)
* خانم هايي كه ميان اينجا و رانندگي هم مي كنن تا حالا شده دقت كنن به نحوه تغيير مسير دادن هاتون، نوع پارك كردن ماشينتون، جايي كه توقف مي كنيد و ... بد نيست خيلي چيزها دستگيرتون مي شه يه ذره دقت كنيد.
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۱۲ نظر:

alireza گفت...

salam,webloge ghashangi dari,tabrik migam.....man alirezam,taze shoroo kardam be blog nevisi amma bloge man englisiye,baraye haminam ehtiaj be hemayate blogeraye maroofi mese shoma daram,khoshhal misham age link e blog mano tooye bloget bezari,manam linke shoma ro mizaram....

ناشناس گفت...

سلام
بالاخره رانندگی خانوما بده یا خوب؟
خوبه؟ آفرین. من هم میخواستم همینو بگم :دیییییییییی

ناشناس گفت...

من باز نمیتونم عکس ببینم :(

ناشناس گفت...

salam
webloge jalebi dari
age mayel be tabadole link hasti khabaram kon
http://bakhtar.blogfa.com
ya hagh

ناشناس گفت...

manam nemitoonam axa ro bebinam, dar morede ranandegi ham bahat movafegham kheili bad ranandegi mikonan khanooma va dar morede park ham ....:((

ناشناس گفت...

to khodet nomreye bistiiiiii:)):D
manam be inke farmoono bad az park saaf konan ahamiat midam;)

ناشناس گفت...

سلام .. خوبي آبجي ... اتفاقا من بر خلاف خيلي ها عقيده دارم كه بعضي از خانم ها هم بهتر از آقايون رانندگي مي كنند و هم به قوانين رانندگي بشتر توجه مي كنند .... مثلا نمره خود شما 25 !!!!! آّجي عكساتم خيلي باحال بود .. به منم سر بزني به روزم و خوشحال ميشم ...لطفا اگه زحمتي نسيت لينك منم بزار تو وبلاگت .. ممنونم .. يا حق

ناشناس گفت...

کاش در دهکده عشق فراوانی بود
توی بازار صداقت کمی ارزانی بود
کاش اگر گاه کمی لطف به هم می کرديم
مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود
کاش به حرمت دلهای مسافر هر شب
روی شفاف ترين خاطره مهمانی بود
کاش دريا کمی از درد خودش کم می کرد
قرض می داد به ما گر چه پريشانی بود
کاش به تشنگی پونه که پاسخ داديم
رنگ رفتار من و لحن تو انسانی بود
چه قدر شعر نوشتيم برای باران
غافل از آن دل ديوانه که بارانی بود
کاش سهراب نمی رفت به اين زودی ها
دل پر از صحبت اين شاعر کاشانی بود
کاش دلها پر افسانه نيما می شد
و به يادش همه شب ماه چراغانی بود
کاش اسم همه دخترکان اينجا
نام گلهای پر از شبنم ايرانی بود
کاش چشمان پر از پرسش مردم کمتر
غرق اين زندگی سنگی و سيمانی بود
کاش دنيای دل ما شبی از اين شبها
غرق هر چيز که می خواهی و می دانی بود
دل اگر رفت شبی کاش دعايی بکنيم
راز اين شعر همين مصرع پايانی بود



دعا کن برا خودت و برا من شب شب



قدره و شاید من نباشممیدونم دعا میکنی



راستی وب منو بترکونید چشم آب نمی یات

ناشناس گفت...

سلام
خوبی شما؟؟؟؟
به نظرم همه چه خانوم چه اقا باید یه کم به رانندگیمون دقیق بشیم ببینیم چجوریه
بازم میام

ناشناس گفت...

به مونا:
اشتباه می کنی اهمیت نده چون غلطه!!!!!!!

ناشناس گفت...

تو جدی رانندگیت خوبه بابا :)

ناشناس گفت...

موتور خوبيش اينه كه اين دردسرا رو نداره/ بفرو موتور بخر تا ببيني چقد با صفاس :))
البته از كرج تا تهران سخته فك كنم يه كم
m_j_j_kh
اينجا كامنت دونيشش خيلي ستمه ها