یکشنبه، مهر ۰۲، ۱۳۸۵

خنده :دي



اين عكس رو كه از ديروز مي بينم كلي بهم نشاط مي ده

۱۳۳ نظر:

ناشناس گفت...

avaaaaaaaaaaaaal:D

ناشناس گفت...

cheghadr khod ghashang afaride:X
dastesh mer30:X

ناشناس گفت...

monteha man cheshmam astikmatenemitoonam ziad negash konam:))

ناشناس گفت...

وا چيزه ديگه نبود به تو نشاط بده :دي
من كه فكر ميكنم خيلي خشمگينه
ميگه آهاي بمن نخند :))

ناشناس گفت...

man axo nadidam:(

آورا گفت...

adam nakhodagah nishesh baz mishe

ناشناس گفت...

منم همینطور ....!!!

ناشناس گفت...

akheyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
delam va shod :D
che khoshgel mikhandeh

ageh in mesvak bezaneh chi mishe :))

ناشناس گفت...

سلام عزيز دل برادر
مهمون نمي خواي؟:دي

ناشناس گفت...

با بهار خانوم اومديم خاله بازي:))
پاشو بري كتري سماورت رو بيار:دي

ناشناس گفت...

سلااااااام
وااااااااااای این چه خوشگله
از دیروز گیر کرده بود بالا نمیومد.
از کجا اوردیش مادر؟

ناشناس گفت...

آخر نتونستي دندون هاي اين بدبخت رو مسواك بزني؟
به قولي مي گن
به اين كه رسيد...آسمون تپيد:دي

ناشناس گفت...

من هم مثل نازلی جون
آخییییی دلم وا شد مادر

ناشناس گفت...

از باغ وحش ارم:دي
من مي دونم
اون روز بعد از قرارمون مي خواست بره اونجا
پس بو واسه چي مي خواستي بري اونجا:دي
كمبود پست داشتي:))

ناشناس گفت...

میگم این طفلی یکم دیگه فک مبارکو بیشتر باز کنه دندونه تلپی افتاده پایین :دیییییییییییی

ناشناس گفت...

میگم مونا
دقت کردی به چشماش؟ :دیییییییی

ناشناس گفت...

بابا اين كامنت دونيت رو درش روتخته كنه
نه شكلك داره نه چيز:دي
هنوز هيچي نشده هم كه بالا نمياد:))

ناشناس گفت...

نه بهار جان
اجازه بده الان ميرم دقت مي كنم ميام:دي

ناشناس گفت...

اينكه چشم نداره بهار جان(چونه خارون)

ناشناس گفت...

يه سوال فني
گورخرها چشماشون كجاشونه؟:دييييييي

ناشناس گفت...

آخيييييييييييي
ديدم چشماشو:ايكس
ماشالا هزارماشالا
از چشماش نجابت مي باره:دي

ناشناس گفت...

چه دوستدارم بهش بگم نيشتوووو ببند(چونه خارون)

ناشناس گفت...

بهار جان كوشي عزيزم عقب افتادي:-O
ببخشيد منظورم اين بود چرا عقب موندي(همون شد كه)

ناشناس گفت...

دقت کردی رنگ بین خطای سیاه؛ رنگ لثه هاشه.
من موندم این چطوری این دو تارو ست کرده (چونه خارون) :دی این دو نقطه دی به خاطر این بود که پرانتز دومی سر جاش بمونه :دیییییی

ناشناس گفت...

آهنگ وبلاگت رو برداشتم:دي
عجب آهنگ قشنگي(هويجوري)

ناشناس گفت...

مونا بیا یکم کارامو انجام بده تا من هم با خیال راحت کامنت بذارم

ناشناس گفت...

مونا
میگم تو نمیدونی این چرا اینجوری غش کرده؟ (چونه خارون)1

ناشناس گفت...

سلام عليکم و ماچی لپيکم
حالا ديگه بدون من مياين کامنت بازی؟
داشتیم؟

ناشناس گفت...

چه حالي ميده نخ دندون بندازه آدم لا دندوناي اينو
دندوناش درشته
را دسته آدمه:))

ناشناس گفت...

بهار جان احتمالاً داره به ما مي خنده
خوشش اومده ما رو فيلم كرده:))

ناشناس گفت...

نخ دندون چیه بابا جون
این باید مسواک خانواده بزنه :دییییییییییییییی

ناشناس گفت...

نخ دندون چیه بابا جون
این باید مسواک خانواده بزنه :دییییییییییییییی

ناشناس گفت...

خوش اومدي نازلي جون:دي
سحر خيز شدي عزيزم:دي
دانشگاهت دير نشه:دي

ناشناس گفت...

منو فیلم کرده؟
حالشو میگیرم (عصبانیم الان)

الان میرم اون دو تا گوششو به هم گره میزنم میام

ناشناس گفت...

بهار جان
باشه من كاراي تورو انجام ميدم
تو هم بيا درس منو بخون:))

ناشناس گفت...

آخه مسئله اینه که یکم از کارای من شامل درس خوندن هم میشه
میای حالا؟

ناشناس گفت...

نازلي جان فعال باش عزيزم:))

ناشناس گفت...

آره ميام
چون يه كم از درساي من هم شامل كار كردن ميشه:))
بيا اينور:دي

ناشناس گفت...

مونا جونم یاد توطئه خودم با مژگان افتادم سرترکوندن کامنت دونیت

ناشناس گفت...

بابا شماها عجب سرعتی داريداااااا
معلومه که اينکاره ايد
من تازه کارم :دی
سحر خيز شديم ديگه چه ميشه کرد (به هوای نت گردی ۱۵ دقيقه زودتر از زنگ ساعت بيدار شدم !)
دانشگاه کيلو چنده اينجا رو بچسب فعلا

ناشناس گفت...

حالا تو این هیرو ویری یه نرم افزار نصب کردم. هی گیر داده بیا منو بخر
چیکار کنم به نظرتون؟

ناشناس گفت...

يه باركي
احساس كردم دردم اومد:(
بهار كتكاش مال من دعواهاش مال تو:))
نازلي عذاب وجدانش هم مال تو:دي

ناشناس گفت...

ای وااااااای ساعت ۸:۳۰ شد !!!! الان که ساعت ۸ بود :((
من ميخوام کامنت دونی بترکونم :(( نميخوام برم
يکی دست منو بگيره :دی

بابا به من هم نخ بدين ببينم جريان چيه

ناشناس گفت...

چی شده؟

ناشناس گفت...

ااااااا
بهار جان
با ياداوري اين مساله
ديگه ترسم ريخت:))

ناشناس گفت...

بيا نازلي جان
اين نخه هم مال تو:دي
به تو كاموا هم بدن كمه=))

ناشناس گفت...

اوه اوه بدترين چيزش ! قسمت من شد :((
من نميخوام
مونا تو کوچولو هستی بيا عذاب وجدان رو بگير کتکش رو بسپار به من
هر چی باشه من و مژگان از پس هم بر ميايم :دی

(مژگان جون...اين تن نميره آروم بزن ضايع نشم )

ناشناس گفت...

نازلي جان اگر ديرت ميشه نرو:-O
اگر ديرت نشده برو:))

ناشناس گفت...

آقا ما که کتکمون رو برداشتيم !
ديگه کاری نداريم اينجا
اصلا ميدونی چيه مژگان جون
همش زير سر همين موناست
اون من رو اغفاليد :دييييييييی

ناشناس گفت...

بي خود
وعده سر خرمن ميدي نازلي جان
مي خواي مثل اين عكسه كني منو:دي
كتك مال تو
كي مي خواي كتك رو بخوري؟
من عادلانه تقسيم كردم
امروز مژگان منو مي بينه كتكم مي زنه
بعد تلفني بهار رو دعوا ميكنه
تو هم از راه دور عذاب وجدان ميكيري:دي

ناشناس گفت...

خوش بگذره بهتون
مونا و بهار جون
فعلا تا ترکوندنی بعد خدا نگهدار شما :دی

ناشناس گفت...

:)))))))))))))))

ناشناس گفت...

بهااااااااااااار كوشي جيگر؟



نوشته شده توسط:مونا:دييييييي

ناشناس گفت...

نازلی جون دعا کن به ترکوندنی دیگر برسیم

ناشناس گفت...

خدا تو رو هم نگهدار:دي
زنگ اول اگر ورزش داري نرو خوب:))))))

ناشناس گفت...

كمي فعال تر باشيد بابا:دي
بهار چند تا شده؟

ناشناس گفت...

مونا دارم 70 تا کار رو با هم انجام میدم
گریه کنون

ناشناس گفت...

دارم دكشون مي كنم:دي

ناشناس گفت...

بهار جان خوبه كه جيگررررررر
دستت راه ميوفته عزيزم:ايكس

ناشناس گفت...

یا الله
روسریاتونو بکششین سرتون داداشم داره میاد

ناشناس گفت...

به به
چه بوي خوبي مياد
:دييييييييييي

ناشناس گفت...

دستم راه میوفته ولی الان مغزم قفل میکنه
آخه هیچکدومش به هم ربط نداره
زجه زنون

ناشناس گفت...

داداشت؟:-O
داداشت كيه؟:دي
مجرده؟:))

ناشناس گفت...

آره :دییییییییی

ناشناس گفت...

بچه خوبیه. به آبجی بهار جونش رفته :دیییییی

ناشناس گفت...

مونا بیا کمک یکم هل بده شاید روشن شد

ناشناس گفت...

یه پسرعمو دارم عشقه گور خر داره دیوونه اش می کنه.4 5 سالشه.به هرکی بخواد خیلی ابراز محبت کنه و بگه دوستش داره میگخ تو گورخری :دی
سلام گورخر های عزیز :))

ناشناس گفت...

کجایی خان داداش؟ :دییییییی

ناشناس گفت...

می بینی؟من هنوز نیومده غلط املایی هام شروع شد :دی

ناشناس گفت...

به به خان داداش :دیییییی
خوش اومدی

ناشناس گفت...

بله؟
منظورت چیه؟
نمیگی جلوی خانومای محترم یکم محترم باشم؟
چی گفتم

ناشناس گفت...

خوب خانوم های محترم یکم بیان احترام بذارن به من :دی
همش که نمیشه احترام دید.یه ذره هم باید احترام گذاشت :دی

ناشناس گفت...

میگم که داداش لوکو نظرت در مورد سوالهای مطرح شده در این همایش چیه؟

دختر آفتاب گفت...

:O:O:O:O:O:O:O:O
اينجا چه خبره؟؟!؟!!؟
بابا يه گوره خر اينقدر كامنت نمي خواد كه !!‌(ازاين به بعد فقط عكس گورخري مي ذارم:دي)
مونا جان عزيزم قوربونت برم به مامان بگو مي اد كلاس لطفا با خودش يه شيشه روغن هم بياره.. جهت چسبيدن كتك ها :دي :ايكس
بهار جان شما هم گوش بزنگ باش عزيزم :x :-w
سجاد تو هم؟! باشه باشه مي بينمت تو رو هم امروز عزيز دل برادر گورخر عزيزم >:d<
مدير اومده حيف شد وگرنه خودم هم مي اومدم كامنت بازي :))

ناشناس گفت...

مث که همه غلاف کردن رفتن :-"

ناشناس گفت...

واییییییی
من اول برم گوشیمو خاموش کنم

ناشناس گفت...

نظرم در مورد سوال های مطرح شده در این همایش .....ببخشید یه لحظه....
حمیییییییییییییید :دی

ناشناس گفت...

واي من بايد كلي وبلاگ برم سر بزنم:))
ببينم بهار جان
عكس داداشت روبده ببينم:دي

ناشناس گفت...

سجاد زود باش جواب بده
میخوام بحث تخصصی بشه مژگان از سر تقصیراتمون بگذره
:دییییییییی

ناشناس گفت...

ساري بچه ها:دي
كامنت هام نميومد ازون موقع:))

ناشناس گفت...

وا مونا جون
این حرفا چیه
داداشم هنوز میخواد درس بخونه :دییییییییی

ناشناس گفت...

مگه نه خان داداش؟
وا. خدا مرگم بده
چه دوره زمونه ای شده مادر :دییییی

ناشناس گفت...

بیخیال بحث ازدواج!!!
فعلا گورخر رو عشق است
نظرتون در مورد هارمونی راه های ختم شده به این گورخر که به نظر از ترکیب 2 نژاد خر و اسب و طوفانه چیه؟

ناشناس گفت...

مژگان جان كامنت دونيت آب روغن قاطي كرده:))
بايد ببريش تنظيم موتور:-O

ناشناس گفت...

ببخشید اگه میشه یکم بیشتر توضیح بدین رووشن شیم

ناشناس گفت...

فقط شدت نورش زیاد نباشه ها.
من از برق میترسسسسسسسسسسسسم

ناشناس گفت...

مژگان...رفتی اداره اگاهی؟ :))

ناشناس گفت...

نه بابا ما با نفت روشن می کنیم همه چیو.می خوای روشن ترت کنم؟

ناشناس گفت...

نفت؟
ای خدا
نه ممنون
لازم نیست
من به اندازه کافی روشن هستم :دییییی

ناشناس گفت...

آبجی بهار به جون خودم هنوز یه کم تاریکی ها.جون خودم فقط یه پارچ نفت.قبوله؟ :دی

ناشناس گفت...

نمرتون صفر
حالا كه كتك ها به پامون نوشته شد:))
به كارتون برسيد ديگه:دي
بابا تازه 90 تا هم نشده:))
بدو ديگه:دي
من پشت رول ميشينم سجاد هول بده :دي

ناشناس گفت...

این چرا اینقدر گیر میکنه؟

ناشناس گفت...

نگاه کن تو رو خدا.همش از ادم(آره؟ :دی)انتظار حمالی دارن!!!ِ)
راست میگی من میشینم پشت رول تو هل بده.تازه آبجی بهار هم میشینه بغل دستم.تنهایی باید هل بدی :دی

ناشناس گفت...

وااااااااااای
ای خدا
ای فلک
یکی به داد من برسه
اگه میخواین بی بهار نشین جلوی سجاد و بگیریییییییییین

ناشناس گفت...

اصلا ها.این کامنت دونی راه نمیفته.یه پیشنهاد دارم.اون گورخره رو بگیریم ببندیم به کامنت دونی.ازش به عنوان کالسکه استفاده کنیم.از این به بعد هم به جای وازه ی نا مانوس اسب بخار میگیم گورخر بخار :دی

ناشناس گفت...

خوبه حالا نشونمت بغل دست خودم تو ماشین زیر باد کولر.اگه می هواستی ماشین هل بدی چه بل بشویی به پا می کردی بااااااابااااااا :دی

ناشناس گفت...

من حرفی ندارم
فقط تمام قوانین فیزیک میریزه به هم
بعد ممکنه مژگان رو به خاطر این توطئه تحت تعقیب قرار بدن :دییییییییی

ناشناس گفت...

salam mojgaan khobi?
dasti be khooneye ghadiim keshidam behem ar bezan....nemidoonma kojaii ama delam barat tang shode...khoob bashii aziizam.

ناشناس گفت...

میگم بیاین گرخره رو رنگ کنیم جای بلبل بفروشیمش :دی

ناشناس گفت...

اه
چه كند شده اين
صد رحمت به بلاگفا
300 تا كامنت گذاشتيد
نگفت آخ سرم
حالا اين 100
هم نشده
پكيد:))

ناشناس گفت...

غلط كردي:دي
مردا واسه هول دادن
خانوما بايد بشينن توماشين:دي
بعدشم ماشين تو هم مگه كولر داره؟؟؟؟؟؟؟؟:))

ناشناس گفت...

داداشم با رنگ کردن فکر کنی بال هم در بیاره؟ چونه خارون

ناشناس گفت...

این پکیدن جدا از اون پکیدنه.بستگی داره به کامنت گذارها.اون موقع خودت نبودی همه چیز خوب بود.حالا اینجا که اومدی هیچی نشده پکید.ببند اون چشم های شورت رو.چشم بسته تایپ کن و بخون :دی

ناشناس گفت...

جدي چرا اسلومونشن شده؟:))
شكلك هاي خنده و گريه هم كه چپه شده:))

ناشناس گفت...

آی آی
مونا
ماشین داداشم علاوه بر کولر استخر و سونا هم داره
داداش لوکو حالا ماشینت چی هست؟ آبروم نره

ناشناس گفت...

آبجی تو این دوره زمونه همه به رنگ نگا می کنن.کاری ندارن طرف چیه چی نیست.تو رنگش کن.قالب کردنش با من :دی

ناشناس گفت...

سجاد زياد حرف بزني مي گم بابام بهت افطاري نده ها:))

ناشناس گفت...

سلام وبلاگ زیبایی داری :)
مطلب آخری رو دیدم خوب قابل درک هست :)پاینده باشی

ناشناس گفت...

ماشینم از این خیلی مدل بالاهاست.از اونا که استرخ کخ هیچی،دریاچه رضاییه توش جا میشه :-"
اصلا سوارش که میشی انگاری همه غم دنیا رو فراموش می کنی.نرم.راحت.زمستون ها انگار که اومدی اردبیل.خنک خنک.تابستون ها هم سونا خشک که هیچی،عرق می کنی میشه واسه خودش یه پا سونا بخار.من تا آخر عمر مدیون اون یارو ام که ماشینو رنگ کرد انداخت به من :-"
خودش نفهمید چه ماشینی رو از دست داده :دی

ناشناس گفت...

حالا افطاری چی میدین؟
خان داداش شوما هم بحث رو تخصصیش نکن

ناشناس گفت...

اتفاقا منم می خواستم بگم زیاد حرف بزنی به بابات افطاری نمی دم ها :))

ناشناس گفت...

بابا اشتباه نگفتی یکم؟
آبروم رفت

ناشناس گفت...

نه قربونت.درست درسته.یکه یک.آکه آک.تکه تک.مسابقه ی محله :دی

ناشناس گفت...

خب باشه
نظرت در مورد اینکه چرا داره میخنده چیه؟

ناشناس گفت...

حالا مونا.استاد طاهری هم مثه بابات خوش تیپه؟ :دی
من یه نظر دیدمش ولی دور و برش همش مرد بود.همیشه تو کلاس های ما دور و بر بابات پر دخترهای جوونه به قاعده سنی 22-23 :دی
همه به نظرم قصد ازدواج دارن.بیچاره مامانت چه گناهی کرده شوهر خوش تیپ نصیبش شده :((

دختر آفتاب گفت...

كامنت تركون هاي عزيز از بلاگر تماس گرفتن گفتن بسه ديگه
اشكمو در آورديد :x
ديوونه هاي لوس :*
دارم مي رم دعوا كسي نمي اد كتك كاري ؟ ؟
حقوق ندادن من پولمو مي خوام :(
دارم مي رم به مديرجون شكايت كه دير شده (خوبه همس 3 روز دير شده :دي)
به كاراتون برسيد :* مرسي كه تركونديد :دي

ناشناس گفت...

ای خدااااا
وایسا مژگان.من با اون نره خر خرده حساب دارم :))
وایسا با هم بریم :دی

دختر آفتاب گفت...

آهاي آهاي كسي با استاد جوناي من كار نداشته باشه ها !!!‌روشنه؟

ناشناس گفت...

نه مژگان جان.من فیلن قصد اردواج ندارم.آبجی بهار هم گفت.می خوام درسم رو بخونم :دی

ناشناس گفت...

استاد طاهري باحاله:دي
ولي به پاي فادره من نمي رسه:))
بعدشم حواست باشه
هر چي بگي به مامانم مي گم:دي
الان بابا زنگ زد:))

ناشناس گفت...

اوه اوه.تا فادرت منو ندیده و یه صلواتی نصیب مادِر من نکرده من زود فلنگو ببندم :))

ناشناس گفت...

بعدشم خودت حساب کن دیگه.امثال مژگان میان کلاس ها رو :))
من نمی دونم تا اسم فادرت اومد انگار موی مژگان رو آتیش زده باشن پیداش شد و اومد طرفداری :دی

دختر آفتاب گفت...

كم خبث بازي در بيار سجاد!!!!
بنده ميخونم فرصت نيست بنويسم.:دي
به مونا جوووووووووووون:دي خوشگله
:دي چيزه عزيزم فادر شما فوق العاده مهربون و عزيز هستن اگه هنوز پشت خطه بگو مژگان سلام رسوند استاد جووون

(مامانت نيست؟ :*) :دي
مي گم حقوق رو گرفتم (نيشششش) منظرم كاظم بياد بفرستمش بانك

ناشناس گفت...

چقدرش مال منه مژگان؟ :دی

دختر آفتاب گفت...

به سجاد :
مي رسم خدمتتون عصري اقا سجاد خان
بعد هم هموني كه گفتم :دي

ناشناس گفت...

اونی که به من گفتی که فحش بود که :))
دوباره تاکید کردی یعنی؟ :-"

ناشناس گفت...

سجاد حالا كي گفت تو ازدواج كني؟
من اگر مي دونستم داداش بهار تويي عمراً پا پيش مي ذاشتم=))

ناشناس گفت...

بچه ها من برم افطاري هاتونو درست كنمهستم ولي ديگه نمي تايپك:دي
سجاد يكي كمتر درست مي كنم:))

ناشناس گفت...

ey vaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyy in ke goore khare:)) :)) :)) =))

دختر آفتاب گفت...

واسه من مخصوص درست كن مونا جونم :ايكسسسسس

ناشناس گفت...

من دیر اومدم؟؟؟

ناشناس گفت...

vaaaaay che bahale in !

ناشناس گفت...

salam
va. inja che khabar shode?
in sheytoonaka az koja peidashoon shode?