یکشنبه، تیر ۱۱، ۱۳۸۵

من!

از صبح سكوت كردم! حس و حال نوشتن نبود! نه بود!!!! حرفها اينقدر زياد بود كه مي گفتم چيزي ننويسم بهتره! نگفتن بهتر از اينكه كه بگي و ديگران رو هم ....
همه ما مطمئنا خيلي چراها تو ذهنمون داريم، اكثريت جواب اين چراها رو نگرفتن، يه وقتايي هست كه اين چراها مدام تو مغزت رژه مي رن! گاهي چنان محكم فشار مي دن پاشونو كه مغزت درد مي گيره، براي من روز تولدم هميشه روزي بوده كه مغزم درد مي كرده! يه عالمه چرا و سوال دردناك اذيتم مي كرده! چرا من اومدم؟ چرا اينجا؟ چرا...؟چرا... چرا... چرا... حتما خدا بيكار نبوده براي قدرت نمايي منو بوجود بياره... كاش بعد ازا ين همه سال بفهمم فقط همين يكي رو بفهمم! بفهمم چرا بوجود اومدم؟ چه وظيفه اي داشتم كه انجامش ندادم و حالا زنده ام تا تمومش كنم؟ هدفش چي بوده از اينكه مژگاني، مژگان شد....؟
امسال هم......
ولي با يه تفاوت! اين روزا احساس مي كنم بزرگترين هديه ها رو دارم از اون بالايي مي گيرم، مطمئنم بزرگترين روزاي زندگيم رو دارم پشت سر مي ذارم مثل يه بازي سرنوشت ساز شده اين روزها برام......
همه چيزش بازي شده... ولي من برنده ام....
سكوت ارومم كرده از صبح بارها اشك ريختم تو دفتر نه از سر غم از سر شوق ... از صبح تلفن ها و اس ام اس ها وقتي اومدم تو نت پيغامهاي گرمتون ديدن لينك كنار وبلاگ امير(سردرگم)نفسمو بند آورد... خوندن مطلب ياسمن هق هق گريه ام رو تو دفتر بلند كرد و .. و...و..
قدر همه لحظه لحظه هامو مي دونم و از همگيتون ممنونم بينهايت...اجازه بديد اسامي رو تك به تك ننويسم ....
پ.ن:
*ياسي ديدي نوشتم... نترس از سكوتم... سكوت هميشه بد نيست
*نارگل تو دليل خيلي از اين تغييرات بودي ازت ممنونم عزيزم.. حاضر نيستم حتي ثانيه اي غم تو دل مهربونت بشينه ولي چه كنم كه خيلي چيزها دست من نيست... يه وقتايي مي گم كاش مي شد بدزدمت واسه هميشه بيارمت پيش خودم :دي ولي دلم خوشه كه دلت پيشمه...
ميشه چند بارا ين جمله رو بخونيد:
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۲۵ نظر:

ناشناس گفت...

avaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal:D

ناشناس گفت...

تفلدت مبارک کووووووووووووچچچوووووووووولووووووو:دیییییییی

ناشناس گفت...

مسالة حاج خانوم:دی
دقیقاً چند بار بخونیم؟
با وضو یا بی وضو؟
رو به قبله باید بود؟
اگر کسی نداند و اشتباه بخواند حکمش چیست؟
اگر کسی شک کند که دو بار خوانده یا پنج بار اما احتمال دهد که ششمین بار است حکمش چسیت؟
اگر دست بی وضو به جمله بزنیم مباح است؟
آیا قصد قربت لازم است؟:دییییییی
آیا ما هم با فونت بلد(درشت نمایی) بخوانیم؟(چونه خارون)

ناشناس گفت...

من بی بخارو باش :))
هر سال دریغ از پارسال:دی
پارسال از منم نوشته بودی تو پست تولدت...امسال کوشم پس:))

ناشناس گفت...

امیدوارم تولد 100 سالگیت رو بهت تبریک بگم(اینجوری واسه زنده موندن خودم هم دعا کردم:دییییی)

ناشناس گفت...

مخلص کلام
پییییییییییییییییر شی ننههههه:دییییییی
الفرااااااااااااااااار

ناشناس گفت...

چه کامنت دونیت بی جنبه است:))
(من یادم رفت شکلک بالایی خندست یا گریه.من منظورم خندست:دی)
هنوز هیچی ننوشتم زده 6 تا کامنت گذاشتی مونا نمی خوای دست از سرم برداری:))

ناشناس گفت...

اه اه اه اه(ریتمیک بخون:دی)
به این میگن پست تولد آخه؟؟؟؟؟؟؟
نه عکسی
نه شکلکی
نه جوکی
کلی سرچیدم تا یه دونه کلمه تولد تو کله پستت پیدا کردم
میگم پیر شدی بگو نه:))

ناشناس گفت...

خانوم حرف می زنی پاش واستااااااااااا
بابا چرا رنگت پرید؟
آهنگ وبلاگت رو می گم
نوشتی هفتگی شده جریان پول تو جیبیه من اسمش ماهیانست اما دو ماه یه بار پرداخت میشه اونم به زور مامانم:دی
پس چرا عوضش نمی کنی؟
اینا چیه؟
یه تکنو بذار با بروبچ حال کنیم(ازون حال بده نه هااا.حال ساده:دی)

ناشناس گفت...

یه چیزایی داره یادم میاد
انگار قرار بود تو چند تا کامنت قبلی فرار کنم:))
چیکار کنم بابا
جوه دیگه.می گیره:))
یک سال شد آشناییمون
بهت تبریک می گم که یه سال پیش با پسر گلی مثل من دوست شدی:دی

آورا گفت...

تولدت مبارک. خوبه اون بغل نوشتی 11 تیر. بازم ما خواسمون نیست. امیدوارم روزی برسه که هدفت را از خلقت بفهمی. هدفی به جز دوست داشتن

Magnolia گفت...

هـــــــــــــــــــــــــــــــورا تولدت مبارک مژگان جونم... ایشالا سال خیلی خوب و خوش داشته باشی و باز 11 تیر سال دیگه اگــــــــــه خواستی اشکی بریزی از سر شوق باشه. بوس بوس

ناشناس گفت...

سلام
تولدت مبارک.ببخشید من به یه دلایلی احساس راحتی کردم باهات :))
امیدوارم همون 100 سال و اینا دیگه :دی

ناشناس گفت...

آبجی خیلی تحویلمون گرفتی.
والا کار خاصی نبود.
یه انجام وظیفه بیشتر نبود.
--
در ضمن سعی کنین از همین الآن جلوی مونا خانم رو بگیرین.ایشون تازه کنکور دادن دارن تلافیشو سر ملت خالی می کنن هااا :دی

پرت وپلا گفت...

mojgan jan jan jan
happy birthdayet kheili kheili mobarak ishalla ke 150 sale dige be khoobi tavalodeto jash begiri o sale jadid barat por bashe az ghashangi o movafaghiyat o hayajan o shadi
tavalodet mobarak :*

ناشناس گفت...

مونا چه خبره جا گذاشتي براي ما بمونه خواهرم عززم تولدت مبارك شرمنده كه نتونستم اوني كه شايستته برات انجام بدن به حداقلش راضي شو

ناشناس گفت...

سلام
هر نوزادي كه متولد ميشود به اين معنيست كه خدا هنوز هم عاشق انسان است
تولدت مبارك خانومي
ميدونم گفته بودم ولي اگه 100 بار هم بگم بازم كمه

ناشناس گفت...

تولدت هزاران بار مبارک باشه مهربون

ناشناس گفت...

خب مث اينكه من بيچاره دير به اين پست رسيدم
دلي نميزاره خب چي كار كنم
بهر حال
تبريك مجدد
چه خوبه كه هستي و ميخونيم نوشته هاتو
100 سال هم خيلي زياده يني چي
هر چند سال كه عمرت باشه رو برات همراه با خوشي و موفقيت و آرامش دل آرزو ميكنم

ناشناس گفت...

در مورد فلسفه وجودي هم بايد بگم همه مون مونديم
وادي حيرت كه ميگن همينه فكر كنم
آدم دلش خيلي چيزاي بهتري ميخواد كه انجام بده و ميبينه كه توانايي اش رو داره ولي وقتي ميبينه وضع موجودش اوني نيست كه دلش ميخاد خب مات و مبهوت مي مونه
ولي حداقل اثري كه داره اين ماتي شايد اين باشه كه سعي كنيم براي رسيدن به اون مرحله سعي خودمونو بكنيم
به قولي
از اين عادت بياييم بيرون كه بگوييم اين لحظه چه هديه اي براي من دارد
و گوش فرادهيم به ندايي كه همواره از ما مي پرسد
من براي اين لحظه چه هديه اي دارم
***************
هديه ات به اين لحظه پايدار و پر ارزش باد

ناشناس گفت...

سلام . من تازه وارد هستم. حسن انتخابتون در مورد موزيك قابل ستايش است بسيار لذت بردم . به روز بوديد خبرم كنيد ممنون

ناشناس گفت...

salam mozhgan jonam
tavalodet kheili kheili mobarak bashe
enshala ke saliyan sal ,shad o salamat dar kenare khanevade golet zendegi koni
bebakhsh ke dir shod tabrik ! albateh man aslan natonestam befahmam tarikh in postet keye !!! ama be har hal sharmandeh ke dir residam,man tazeh emrooz net dar shodam,khodet ke ba khabari aziz

ناشناس گفت...

az babate smsat ham kheili mamnonam
omidvaram ye roozi betonam mohabat hat ro jobran konam
mibosamet :*

ناشناس گفت...

معذرت می خوام عزیز
با تاخیر می گم
تولدت مبارک
همین چرا ها خودش انگیزه می ده .......

ناشناس گفت...

کامنت بالا من بودم عزیز!