چهارشنبه، تیر ۰۷، ۱۳۸۵

مديريت سوخته!!!

(اين پست ديروز ساعت 1 نوشته شد!)
آخ آخ الان كه دارم اينو مي نويسم از دل درد ولو شدم بس كه خنديدم!!! صبح رفتم تو وبلاگ ساني ديدم در مورد رئيسشون نوشته كلي داغ دلم تازه شد!
خودمو مشغول كارم كردم(چت و وبگردي!!!!) حدود ساعت 11 بود كه مدير عزيز اومد و رفت تو اتاقش! و چون سرايدار شركت نبود خودش اومد و يه چايي داغِ لب دوزِ لب سوز ريخت واسه خودش و رفت تو اتاقش ... چند ثانيه بعد تلفنش زنگ زد و بلافاصله صداي شكستن و پشت بندشم اخ و اي و اوففففف اونم با حالت داد!! بله چايي برگشته بود روي مدير عزيز... همچنان اي اي مي كرد و با تلفنش كه داداشيش بود حرف مي زد بعد برگشت يهو گفت اره بابا همين الان ريخته بودمش برعكس شلوارم هم پلاستيكيه !!‌
تا 10 دقيقه بعد هم صداي فوت كردناش مي اومد منم همزمان داشتم با بهار چت مي كردم اينقدر خنديدم كه......
پ.ن:
با همه وجودمون براي بچه هاي كنكوري وبلاگستان دعا كنيم كه با موفقيت اين روزها رو سپري كنن... براي عزيز منم دعا كنيد ....
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
چيزه :ديييييييييييي ياد ديروز افتادم باز نيشم باز شد
براي كنكوريها علي الخصوص كنكوري مد نظر دعا مينماييم
انشا الله همه شون موفق بشن

ناشناس گفت...

سلام
طفل این مدیرا و رئیسا
من که قبلاً تو شرکت بودم انگار نه انگار رئیسی وجود داره و مرئوسی :دی
-
منم همه سرویسارو کار کردم.چون زیاد با فرنگی جماعت حال نمیکنم اومدم طرف وطنی ها .توی وطنی ها هم فقط بلاگفا
واسه خنده هم که شده سردرگم رو با چند تا دامنه امتحان کن.

بلاگ اسکای.میهن بلاگ.بلاگساز.آذر بلاگ و .....

ناشناس گفت...

سلام
طفل این مدیرا و رئیسا
من که قبلاً تو شرکت بودم انگار نه انگار رئیسی وجود داره و مرئوسی :دی
-
منم همه سرویسارو کار کردم.چون زیاد با فرنگی جماعت حال نمیکنم اومدم طرف وطنی ها .توی وطنی ها هم فقط بلاگفا
واسه خنده هم که شده سردرگم رو با چند تا دامنه امتحان کن.

بلاگ اسکای.میهن بلاگ.بلاگساز.آذر بلاگ و .....

ناشناس گفت...

سلام
شرمنده کامنت بالا دوبار تکرار شده هااا.
---
الان کامنتتون رو توی کافر (kafer.blogfa.com) دیدم
ممنون
اون کتاب رو همون روزا پیدا کردم.
واسه یه دوست میخواستم که به همین بهونه خودمم خوندمش.بعد هم فرستادم

بازم ممنون

ناشناس گفت...

Jaleb bud .. Bicare raees roasa . ishala ke azize shoma ham jay khubi ghabul mishan ... shoma ham 2a kon vase dadahie man ...

Mamnun ke be weblogam sar zadi khanumi ... merc.

ناشناس گفت...

سلام وب لاگ قشنگی بود امیدوارم در زندگی همیش موفق باشین
هر کجا هستم باشم.... اسمان مال من است.... پنجره فکرهوا عشق زمین مال من است.... چه اهمیت دارد.... گاه اگر می رویند.... قارچ های غربت؟

به من هم سری بزنین

ناشناس گفت...

ممنون از لطفت عزیزم
با اجازه لینکت رو گذاشتم
اگه راضی نبودی خبرم کن
بدرود

ناشناس گفت...

سلام
مدتی است که به تو سر می زنم
خیلی با نمکی
از نگارشت خوشم می آید
موفق باشی
اما یک نصیحت زیاد نخند علاوه بر دل دردت ممکنه خدای نکرده این بلا..........

ناشناس گفت...

:)):)):)) kheyli bahal bood eyvaaal....maanam ba in joor mozooha kolli hal mikonam

ناشناس گفت...

سلام بچه ها خوبيد ميدونيد امروز تولدشه ديگه
خودش كه هنوز خبر نداده مشكوكه