چهارشنبه، خرداد ۲۴، ۱۳۸۵

روزمرگي

دور يا نزديك راهش مي تواني خواند
هرچه را آغاز و پاياني است
حتي هرچه را آغاز و پايان نيست
زندگي راهي است
از بهدنيا آمدن تامرگ
شايد مرگ هم راهي است
راهها را كوه ها و دره هايي هست
اما هيچ نزهتگاه دشتي نيست
هيچ رهرو را مجال سير و گشتي نيست
هيچ راه بازگشتي نيست
بي كران تا بي كران امواج خاموش زمان جاري است
زير پاي رهروان خوناب جان جاري است
آه
اي كه تن فرسودي و هرگز نياسودي
هيچ آيا يك قدم ديگر تواني راند؟
هيچ آيا يك نفس ديگر تواني ماند ؟
نيمه راهي طي شد اما نيمه جاني هست
باز بايد رفت تا در تن تواني هست
باز بايد رفت
راه باريك و افق تاريك
دور يا نزديك
«فريدون مشيري»
* چه خبرته اينقدر تو گوشم هرهر و كر كر راه انداختي بسه ديگه!
* نارگل دلم برات يه ذره شده...
نگرانم....
*ديروز يه جمله قشنگي برام اس ام اس شد:« اون چيزي رو كه دوست داري بدست بيار وگرنه مجبوري اون چيزي رو كه بدست مياري دوست داشته باشي»
* يه ذره روزمرگي بود!
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.خوبین.وبلاگتون بسیار زیباست..من ک خیلی خوشم اومد....اکه دوست داری به ما هم سر بزن. با تبادل لینک هم موافقم.اگه موافقی بگو
بای.

آورا گفت...

شعر و جمله اس اماس شده زیبا بود

ناشناس گفت...

سلام خیلی قشنگ بود

ناشناس گفت...

آري راهمان پاياني ندارد
اصلا اگر پاياني بود مي گنديديم عين آب مرداب
همچو موج زنده برآنيم كه آرام نگيريم

دختر آفتاب گفت...

وبلاگ من جولانگاه آدمهايي نيست كه بي خود وبي جهت عادت دارند به حرافي!!!
دوست عزيزي كه اون شماره رو گذاشته بودي برام مهم نيست شماره كي بوده در ضمن اون وبلاگ ها رو هم من هك نكردم در ضمن دوستاني كه دارم و اينجا مي ان همه من و وبلاگ من رو سالهاست مي شناسم لطفا ديگه تشريف نياريد اين ورا ادب حكم مي كنه پاتو اندازه خودت دراز كني! تو اون دو تا وبلاگ هر كاري دلت ميخواد بكن ولي اينجا اجازه نداري! هر تهمتي هم كه زدي چرت و پرتي بيش نبوده و براي من هم مهم نيست اون هر غلطي دلش مي خواد بكنه!!!

ناشناس گفت...

((در دفتر دوام به ارفاق عاشقان/ ترديد نيست نام مرا هم نوشته اند))