پنجشنبه، خرداد ۱۸، ۱۳۸۵

درون و برون

درون- پيشونيت چرا پوست پوست شده؟
برون- پيشونيم؟؟ نمي دونم!!! ديروز كه خوب بود!
درون- اينا چيه رو زمين!!! اين خاكا چيه؟ اين مهر جانماز نيست؟
برون- نمي دونم ديشب اين طوري شد احتمالا مرغوب نبوده...
درون- بيجا كردي مرغوب نبوده!اين مهر بوده زير كله گنده و سنگينت طاقت آورده!‌
برون- نمي دونم حاليت نمي شه تو!!!!؟؟؟ برو دو تا قرص مسكن برام بيار.
درون- چته باز ديوونه؟ حسابت زده بالا ها!بسته دوم رو دارم باز مي كنم برات...
برون- به تو چه! سرم خيلي درد مي كنه...
درون- (با مهربوني)از كي؟
برون- از ديشب...
درون- بميرم برات خيلي درد مي كنه...
برون- بمير ديگه! فقط حرف مي زني! اره خيلي زياد فقط وقتايي كه سرمو مي ذاشتم رو مهر دردش آروم ميشد همچين كه مي رفتم سجده ديگه دلم نميخواست بلند شم..
درون- احمق پس نگو نمي دونم چرا مهر اين طوري شده؟؟ بگير من برم اب بيارم...
برون- نميخواد تلخيشو دوست دارم.....

مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

درون: تو چه مي فروشي:
برون: من دلك بي شيله پيله ام را
بيگل - شاملو

ناشناس گفت...

بد جوري نگرانمون كردي
اميدوارم هر چه زودتر مايه نگراني به سلامتي و خوشي رفع بشه
...
راستي عسلك و دل آرام هر دوتا سلام ميرسونن

ناشناس گفت...

بد جوري نگرانمون كردي
اميدوارم هر چه زودتر مايه نگراني به سلامتي و خوشي رفع بشه
...
راستي عسلك و دل آرام هر دوتا سلام ميرسونن

ناشناس گفت...

salaam aziiizaaam......movazebe khodet bash mojgan joon....

ناشناس گفت...

اميدوارم به زودي خبرهاي خوبي برامون بنويسي...
من خيلي وقته كه نتونستم بهت سير بزنم.
ايشا ا... تا حاتلا مشكلات حل شده باشه....
مواظب خودت باش.
اينقدر به اتفاقات روزمره گير نده خودش رد ميشه ميره.....
شادباشي مثل هميشه.

ناشناس گفت...

ايشالله كه بي نتيجه نيست دوست من... دعا هميشه گره گشا بوده و هست ...

ناشناس گفت...

سلام عزیزکم....ناراحتی نکن خدا بزرگه و جواب این همه پاکی رو میده.تو با خلوص بگو بهش اون خیلی مهربونه

ناشناس گفت...

هرچیزی یه حدی داره ، حتی عبادت !