یکشنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۸۵

يادداشتك واره!

*نازلي اس ام اس زده بود چطوري؟(البته با مخلفات ) جواب دادم اگر از كمر و ماهيچه هاي كوفته شده فاكتور بگيري خوبم!
*حتما حتما بريد و آهنگ هاي ماهان رو كه امير سردرگم عزيز اپلود كرده بگيريد(اميدوارم زودتر سايتش راه بيفته و آهنگ ها رو از همون جا دانلود كنيد.
اينم لينك دانلودها
1.آواز جنون
2. بوي ياس
3.گريه نكن
4. ستاره ها
5.دريا
6.ايران
7. گل مينا

* سرم شلوغه (الكي!! شما بخونيد نوشتنم نمي اد فكر كنم بر اثر گرما باشه.
* خدا هر چي عمو و داماده حفظ كنه نذاشتن دست به گلاي فرش بزنم...
* وقتي پاي درد بقيه مي شيني مي فهمي كه چقدر ابلهانه فكر مي كردي.....
* مگس هاي دور شيريني رو دوست ندارم.. ولي اصلا نمي تونم خودمو جاي اون شيريني بذارم... :( هر كي رو دوست دارم براي خود درونيشه نه اون چيزاي ظاهري كه با من در ارتباطه.. به همين خاطر انتظار دارم هر كي دوستم داره منو براي خودم دوست داشته باشه: چون به زودي خسته مي شه و بي خود وقتش رو صرف مي كنه.
*مي گم اصلا ولش!!!! اين زيري رو دريابيد بقيه اش بيخيال!
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

ببين ببخشيدا كدوم زيري
در ضمن اووووووووووووووووووووووووووووول مونا كوشي نازلي تو كجايي
اينم از كمال همنشين كه در من اثر كرده:d

ناشناس گفت...

age mioomadi paeen 30 sanie mididamet khoob bood heif shod ....

ناشناس گفت...

چييييييييييييييي؟
اون زير؟
اونو دريابيم؟
اين يه پيشنهاده؟
اومددددددم رفيق....
دييييييييييييييييييييي

دختر آفتاب گفت...

منظورم اين بود :-s
*مي گم اصلا ولش!!!! اين زيري رو دريابيد بقيه اش بيخيال!
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

ناشناس گفت...

مراقب اطرافیانم هستم ولی اونا مراقب من نیستن(باور کن)
پیروز باشی

ناشناس گفت...

سلام دختر افتاب

به افتاب بگو يه خورده از پرتوهاش رو به كلبه ي تاريك دل منم بفرسته

ناشناس گفت...

من که ضریب هوشیم بالاست گرفتم چی میگی
:D :P

ناشناس گفت...

دوووووووووووووووووووووووم :دی

ياسمن بانو جون ما همين دور و ورا بوديم ٬اما دلمون ميخواست شما اول بشيد ...بابا مثلا شما خواهر نویسنده هستید دیگه ! حق آب و گل دارید (به اين ميگن پاچه خاری ! نه؟ )

سلام مژگان جون
ببین بقیه اش رو هم مینوشتی دیگه ...میذاشتی یه قرون هم گیر من بیاد :دی مشتمالچی بودن مگه بده :))

ناشناس گفت...

آهنگا رو هم چند بار رفتم دانلود کنم گیر کرد من هم نه اینکه خیلی صبووووووووورم :)) بیخیالش شدم...حالا سر فرصت دانلود میکنم

یه ۱۵ دقیقه پیش به مونا قول دادم برم لالا مثلا :پی میشناخت منو که گفت تو بری توی نت حالا حالا ها بیرون نمیای :))

چرا نوشتنت نمیاد دختری ؟ صبر کن من رو ببینی...همچین نوشتنت بیاااااااد که کیف کنی :)) اصلا یه وقت فکر نکنی میخوام به زور متوسل بشماااااا ...بلا به دور (من چرا این قسمت رو مثل اوا ها !!! حرف زدم ؟ )

منظورت از اینکه گفتی دست به گلای فرش نزدی چی بود (شکلک دهنش باز ! ) من این همه اومدم ذوق کردم به جای تو :(( تاااااااااااااازه امروز توی جاده داشتم به تو فکر میکردم...بعد یهو یاد این افتادم که میگفتی میخوای فرش بشوری من کلی هوس کردم :(

ناشناس گفت...

کاملا درک ميکنم...اينی که گفتی از مگسا خوشت نمياد...يه جورايی فکر ميکنم اگه امروز با هم حرف ميزديم به همين موضوع ميرسيديم !!! نه؟
نميدونم چرا ٬اما فکر ميکنم منظورت همونی هست که.... حالا ولش بعدا ميصحبتيم :دی

بعدش هم کاملا واضح بود که منظورت از زيری چی بود ! من که گرفتم :دی (بابا گيرندددددددددده :)) )

بعدش هم يه چيزی ...اين آرش همون آقايی نيست که از چشم و گوش بسته بودن خودشون سخن گفته بودن :)) ای ول بابا ....نذاشت جوهر نوشته اش خشک بشه :))

دختر آفتاب گفت...

به نازلي:
خوبي عسسسيييسسسممم (به سبك خودت:دي)
1. مشتمالچي بودن نه تنها بد نيست بلكه خيلي هم لذت بخشه مخصوصا وقتي توسط نازلي خانم مشتماليده!!‌بشيد
2.آهنگ ها رو نمي خواد دانلود كني برات روي سي دي مي آرم
3.تا اون موقع باز شما دو تا بيدار بوديد!!!؟؟؟ مونا حالا چه جوري ميخواد از رختخواب بلند شه بره سركار :(
4.اي عزيز دلم، تو با مامان جون من فرش نشستي وگرنه حالتو مي پرسيدم (يعني دست نزدم ديگه :دي هااا يادم اومد چرا با مژده آب بازي كرديم همديگه رو خيس كرديم :دي)
5.نه به اون شخص نبود نازلي جان... مطلب كلي بود
6. بله اين آرش خان همون آرش خان هستن!!! شما هم مي دونستيد چشم و گوششون بسته است ديگه نه؟

ناشناس گفت...

تریپ خود شیرینی :
لینکا رو اصلاح کردم.لینکهای جدید هم گذاشتم
--
چرا شما نمی آپین؟؟

ناشناس گفت...

man hichi az postet nafahmidam khoobi?

ناشناس گفت...

سلام. خوبی؟ میدونی من هیچ چیزی رو پاک نکردم آقای پرشین بلاگ زحمت کشیده و وب لاگ بدبخت و بی نوای من رو کم کم ویران کرده .. خوب معلومه وقتی سال به سال به وب لاگت سر نزنی و خونه تکونی نکنه ..دیگران برایت اینکار رو می کنن .. چه خبر ؟ همه چیز رو براهه .. چقدر من از همه چیز حتی از خودم هم دور شدم ..نه؟ یک جورهایی هم خوبه هم بد ..نمی دونم ..دارم دنبال خودم می گردم .. گمش کردم ولی خوبه که هنوز یک چیزهایی تو دنیا هست که هستند ..چقدر خوبه که تو هستی ... همین که هستی خوبه ..فقط و فقط بودنت ..کافیه ..حتی اگرکه ترازو نمی توانه تحملت بکنه بازهم خوبه .. چون ترازو ها هم به تو نیاز دارند که بفهمن خیلی کوچولو هستند

ناشناس گفت...

سلام
:دييييييييييييييي

ناشناس گفت...

سلام
چطوری بلا؟
چند وقت بود نبودم و نبودی و ...هوهو چی چی