شنبه، مرداد ۲۸، ۱۳۸۵

...

1. ممنونم از همگيتون كه به گفته خود ياسي يكي از بهترين روزهاي زندگيش رو رقم زديد. ممنونم بابت كامنت هاي قشنگتون، حمايت هاتون و اثبات خيلي چيزها به من و ياس...
2. حس نوشتن ندارم، بدون هيچ دليلي!حتي پست آبكي هم حوصله ندارم بذارم، يه كم خسته ام...
3. امروز ميخوام ليست بيمه و .... رو بنويسم! يادتونه كه ماه پيش چه گندي زدم تا نوشتم و تمومش كردم؟!پس در نتيجه امروز به مدت 1 ساعت واقعا به كارهاي شركت مي رسم :دي
4. بهار كجايي؟ دلم برات خيلي تنگ شده؟ :(
5.هيچ وقت كمرنگ نمي شي، مطمئن باش، نه تنها كمرنگ نمي شي تو زندگيم بلكه روز به روز تو زندگيم پر رنگ تر مي شي... وقتي تو چشات نگاه مي كنم و حرفامو باهات مي زنم ديگه دلم نميخواد عاشقانه هامونو كسي بخونه، ميخوام فقط براي خودم و خودت
بمونه.. باشه؟
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

:)

ناشناس گفت...

راستي راستي بهار كوش ؟
چي كارش كردين ؟

ناشناس گفت...

مژگان جان سلام. اميدورام فقط خستگي باشه و نياز به استراحت. همينكه غميگن نباشي خوبه.
مواظب خودت باش. شادباشي.

ناشناس گفت...

گاهي موقعها همين حس نوشتن نداشتن هم خودش حس ميخواد
پاينده باشي

ناشناس گفت...

salam zang zadam gooshi ra bar nadashti khoobi

ناشناس گفت...

سلام
خوبي؟ نبودم چند وقتي و دوباره برگشتم


اميدوارم كارت رو با موفقيت انجام داده باشي

ناشناس گفت...

salam mojgan joon khoobi?delam barat tang shode....mna midoonam ke to mitooni...movazebe khodet bash azizam....bye.

ناشناس گفت...

منم هنوز حال نوشتن ندارم....

ناشناس گفت...

ببينم امشب از اين كاغذاي بيمه مياري :d

Magnolia گفت...

salaaaaaaaaam. khoobi? merc az commentet :D
nemidoonam weblogam chera intori gir dade. man khodam aslan postam ro nemibinam. emrooz ke post jadid gozashtam o az khode blogspot zadam view weblog yoho didam eeeeeeeeee post ham hast comment ham daram.
boos boos

ناشناس گفت...

سلام . خوبی؟ کمک نمی خوای؟ من اومدم اعلام آمادگی کنم.(چشمک)
تا بعد
//آسمونت پرستاره//