دوشنبه، خرداد ۰۸، ۱۳۸۵

...

دلِ من، دست بردار ؛ ديگه بسهِ انتظار
ديگه هي، اسمشو، توبه يادِمن نيار
اون ديگه، نمياد ، عمرتو هدر نكن دلِ من
دلِ من، منو در به در نكن
دلِ من،اون ديگه، نمياد
بهتره عاشق بشيم ،باز دوباره، من و تو
دلِ ِمن ديگه بسه آخه اون كه ميخواي تو ديگه نمياد
* اين آهنگ وبلاگت اعصابمو داغون كرده! با اين حال مثل اين مازوخيسمي ها نمي تونم دل بكنم ازش !!!!
* خدا جون يه نگاه بنداز خيلي ها ظرفيت تكيمل شدن ها قربونت برم بسه شونه ديگه اصلا من به درك ولي....
*ديگه واقعا بسه حالم از خودم به هم ميخوره نارگل اگر تو نبودي خيلي چيزها عوض مي شد خيلي راحت تر سكوت مي كردم ... ولي .....

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
...

ناشناس گفت...

khale jan
har vaght khoda be adam sakhty mide khodesh ham komak mikone ta az o0n movafagh biro0n biyad
taze khoda be bandehayy ke do0sesho0n dare sakhty mide ta age gonahi daran pak bashe
khoda ro shokr u na gonah dary o na chizi
hamishe shokr kon ta bebini khoda chetory javab mide

ناشناس گفت...

منم اعصابم به هم ميريزه

ناشناس گفت...

ببينم اين نارگل كيه ؟
هر چي گشتم جايي ردشو نتونستم پيدا كنم
آخ.......
منو باش الان فهميدم
نكنه ....
آييييييييييي
منم بايد برم يكيشو بخرم
بعدا ميدم به دل آرام
اوووووووووخ

ناشناس گفت...

چي شده؟؟ چرا اينقدر گرفته و خسته‌اي؟؟؟
پيشنهاد مينكنم براي خودت مسافرت ترتيب بده كه در تقويت روحيه تاثير به سزايي داره.
مواظب خودت باش.
شادباشي.

ناشناس گفت...

كامنت بالا از من بود. ببخشيد.

ناشناس گفت...

سلام
خوبی؟
یه چیزی در گوشت میگم به کسی نگو
خدا به التماسهای تکمیل ظرفیت گوش نمیده.قربونش برم نمیدونم چرا جواب نمیده

ناشناس گفت...

salam mamnon az in ke miyai be webe man sar mizani;))
khodaya amin goye bolando lal namiran
man hamchin amin goftam hame az khab bidar shodan
be jone mojde har shab be yadetam
va sare namaz doat mikonam
khoda ye khahare ke bishtar be ma nadade
pas movazebe khodet bash

ناشناس گفت...

هي بچه ها اون شعر بالاي صفحه روديديد كمي پنهئنه ها

ناشناس گفت...

سلام چی شده دختر امیدوارم خیلی زود ارام بشی سفر برو