چهارشنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۸۵

عشقولانه هاي من و خرك!

من و اين آقا خره هر روز صبح كلي واسه هم عشقولانه در مي كنيم و به قولي love مي تركونيم !!! كله سحر كه مي شينم تو ماشين تا در رو باز مي كنم مي گم سلام چطوري؟! اونم با قيافه اخمالو و خوابالوش هيچ چي نمي گه و سرجاش ساكت مي شينه، پسر خوبيه بعد هم كه تو اتوبان مي بينم لوسش نكردم و الانه كه باهام قهر كنه مي شونمش جلوي چشمم و كلي باهاش حرف مي زنم و ماجراهاي ديروز خونه و يه عالمه از شيطوني هاي مژده رو براش تعريف مي كنم اونم با حوصله گوش مي ده تا برسيم وقتي رسيديم تازه عشقولانه هاش شروع مي شه يه قلقلك كوچولو كه مي دم شيمكشو !‌فوري بوسم مي كنه و بهم مي گه كه دوستم داره منم بدون هيچ ترسي موهاشو ناز مي كنم و مي گم منم دوستت دارم يكي يدونه ...

راستي مواظب خودتون و اطرافيانتون باشيد.. چقدر بگم آخه

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام صبح بخیر
.....

ناشناس گفت...

چه خر خوشلیه منم می خوام :)) منم صبح به صبح قبل از اینکه بیام سر کار اون هاپوی تپل مپل سفیدمو بغل می کنم فشارش میدم انرژی می گیرم میرم سر کار :دیییییییییییی

ناشناس گفت...

سلام
چقدر نازه. من از این کوچولوها ندارم
من الان حسود شدم هم خر کوچولوی تو رو میخوام هم هاپوی سانی رو هم یه موش کوچولو که خونه ما تو اتاق خواهرمه (گریه کنون) شدیییییید
خب بابا مواظب خودتون باشید دیگه چقدر آخه این گل خانوم بهتون بگه :دییییی
آی آی الان یادم اومد. میگم مژگان جونم.آخه مگه خر (بلا نسبت) مو داشته بیده؟!!!!!:دیییییییییی

آورا گفت...

این عجب خره خوشگلیه. مخصوصا چشماش. با اجازه شما ما از دور ماچیدمش.
بد روشی نیستا که ادم با یه عروسک درد دل کنه

ناشناس گفت...

چه خر خوشکلی!
می گم این آقا خره ی شما خواهری چیزی نداره ما رو با هم آشنا کنین ؟

ناشناس گفت...

چقدر باحاله:)) منم یه قورباغه اینجوری کوچولو دارم تو حمومه اونجا باهاش عشقولانه در می کنم (دندون ردیفون)(خنده دست و پا زنون)

ناشناس گفت...

جالبه آقا خره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

راستي چرا وبلاگ ماهك بسته است؟

ناشناس گفت...

یاد خره افتادم توو کارتون شرک ! چقدر معصومانه نگاه میکرد

دوستی با یه خرهم عالمی داره ها!!

ناشناس گفت...

سلام الاغ عزيز حالت چتوله ؟
خاله اين الاغ عزيزت چقده ممله

ناشناس گفت...

سلام مژگان جون
حالت چطوره
یه خبری از خودت به ما بده.
راستی اتاق نی نی رو دیدی؟

ناشناس گفت...

سلام من را به خرت برسون

ناشناس گفت...

سلام خوبی؟ممنون که تشریف اوردین!!!
این خره چقد اشناست؟!
راستی میخواستم یه چیزی بهت بگم
؟
بگم؟
یعنی بگم؟باشه میگم
ابجی یه کامیون خرتم