سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۹، ۱۳۸۵

خواب

ديشب تا خود صبح يه عالمه خواب وحشتناك ديدم... صورت چند نفر رو كه بر اثر تصادف كف اتوبان مثل همون موشي شده بودن كه ساني نوشته بود!! اينقدر وحشتناك بود كه حد نداشت... خوشحالم كه حداقل اون چند نفر رو نمي شناختم ... بعد هم خواب ديدم كه چند نفر بهم حمله كردن و انگشتاي دست راستم رو با اسلحه هدف گرفتن و... چقده خوابم دردناك بود!!
صبح كه چشمامو باز كردم لباس پوشيدم اينقدر دستام مي لرزيد كه نمي تونستم قفل در رو باز كنم!! رانندگي هم كه ديگه.........
پ.ن: احساس مي كنم يه تحول بزرگ تو راه هستش! شايد هم خودم زودتر به پيشوازش برم! فقط مي دونم از خيلي چيزا خسته ام كه دارم فعلا در مقابلشون فيلم بازي مي كنم، ولي مي ترسم دلخوري ها و نارحتي ها بمونه و تبديل به كينه بشه! اونوقت ابليس درونم! بدجوري تلافيش كنه!
آهاي اطرافيان هواي خودتونو داشته باشيد!!!
مراقب خودتون و اطرافيانتون هم باشيد.

۹ نظر:

ناشناس گفت...

برای خواب های بدت صدقه بنداز

ناشناس گفت...

سلام
خوابهای بدت رو به آب روان بگوو صدقه بنداز.ولی خودمونیم چه خوابهایی دیدی. فکر کنم اینقدر به پست سانی فکر کردی اینجوری شد.
حالا چرا انگشت دست راستتو میخواستن هدف بگیرن؟(ببخشید ولی غش کنون)1

ناشناس گفت...

نگران نباش رفیق اول به خاطر خاصیت کلی بادمجون بم!!! بعد هممشکل چ÷ه بودن خواب خانوما...
ولی صدقه یادت نره...

ناشناس گفت...

مژگان سعی کن با فکر منفی و ناراحت نخوابی که دیدن این خوابها بیشتر روحت رو خسته میکنه و با جسم خسته باید روزت رو شروع کنی

ناشناس گفت...

تقدیم به همه عشاق:::
غمگين ترين شعر جهان را زمزمه کردم تا دلم در يابد که چقدر از بی تو بودن خسته ام.به هر طريقی می خواهم با من باشی٬ وجودت در هر جا و هر زمان می دهد آرامشی.
اما حيف که نميشود..........
وقتی رنگها را بر تابلوی نقاشی ام که از چهره توست می گذارم٬همه رنگها بی رنگ ميشوند تا همچنان در آتش عشقت بگدازم.وقتی با گيتارم از با تو بودن ميخوانم همه سيمهای گيتارم پاره پاره ميشوند تا دوباره به درون دلتنگيها بيايم و وقتی که تو را با همه وجود فرياد ميزنم حنجره ام نمی لرزد تا صدايم با هوا در آميزد٬ وقتی در شعرهايم از تو می سرايم تمام مصرعهای اشعارم از دفترچه شعرم محو ميشوند٬ تا دوباره همه جا بوی پوسيده نبودن تو را دهد...
تا هميشه بی تو بمانم......... چشم به راه سبزتان ..

ناشناس گفت...

من دیگه قول میدم از اون چیزا ننویسم :(

ناشناس گفت...

سلام
خب دختر شبا كمتر غذا بخور تا اينكه خواباي بد نبيني(چشمك

ناشناس گفت...

چقدر بگم ماهواره نگاه نکنید D:

ناشناس گفت...

دلخوری ها و عوامل بوجوداورنده اونو ترک کن تا وقتی به کینه تبدیل نشده