دوشنبه، آذر ۰۶، ۱۳۸۵

بسوزه پدر بي اينترنتي:((

همچنان بي اينترنتم...
امروز با جنگ و دعوا تحصيلدار شاتل رو كشيدم دفتر واسه تحويل مودم ADSL و بستن قرارداد، بعد هم ميگه يك هفته الي 10 روز طول ميكشه! كه با اين وضعي كه من از شاتل مي بينم بعيد مي دونم 15 روز ديگه هم مشكل بشه...
كسي پارتي نداره بياد كمك؟‌:(
فعلا كارم شده سريع بلاگ ها رو باز كنم و تو افلاين بخونم...
اهاي شاتلي ها اخطار مي كنم بجنبيد وگرنه جماعت وبلاگ نويس رو مي ريزم سرتون :O :d
پ.ن:
همچين سريع نوشتم غلط املايي زياد شد:P
يه يشنهاد اين سايت شاتل كامنت دوني اي ، نظر سنجي اي چيزي نداره بريد بتركونيدش؟
اهاي مواظب خودتون و اطرافيانتون هستيد يانه؟

۱۹ نظر:

ناشناس گفت...

تازه باز كرده بودم وبت رو داشتم ميخوندم كه ديدم دينگ كردي
اميدوارم هر چه زودتر شاتل كارشو انجام بده

ناشناس گفت...

pedad???
nesbate jadide?:D:D:D:D
che khoobe ha..
internet nadari ro migam
az dastet rahatim>:)
man 5shanbe nemibinamet=))

ناشناس گفت...

اگه آدم مادم ميخواي يه سوت بزن منم اينجا يه سوت ميزنم جمعا ميشه دو تاسوت
همه بروبرچ ميريزن سرش
:دي

ناشناس گفت...

salam
key mikhaym hamleh konim ?????!!!!

ناشناس گفت...

ميشنيدم صداتو

ناشناس گفت...

سلام مژگان خوبی عزیزم یاسمن بانو و دخترش خوبن مامان و بابا چطورن دلم واست تنگ شده اساسی دعا میکنم اینترنتت سه سوته درست بشه

ناشناس گفت...

وبلاگت خیلی جالب بید
http://review2.blogfa.com/

ناشناس گفت...

dorost mishe:*

ناشناس گفت...

سلام دلت بسوزه اداره ما اي دي اس ال داره ولي كامپيوترش زغاليه
يه پيشنهاد بيا عوض تو كامپييوترتو بده به من من اينترنتمو ميدم به تو

ناشناس گفت...

سلام
از من ميشنوي خودت مدام پيگيري كن. اين مردا رو من ديدم كار يه روزه رو يه ماه طول ميدن
حالا سايتشو ميدادي ميرفتم دو كلوم حرف حساب ميزدم باهاشون

ناشناس گفت...

ای نامرد.به این زودی ما رو یادت رفت.

ناشناس گفت...

سلام. چطوری؟ من یه سایت دارم که برای بخش وبلاگش دنبال یکی می گردم که هم حال و حوصله داشته باشه هم اطلاعات علمیش راجع به کامپیوتر زیاد باشه. شمارو رونیکا معرفی کرده ... کمک می کنید؟

ناشناس گفت...

salam man doste mona &nazli hastam oumadam begam hazeri ba man dost beshi:D

ناشناس گفت...

حقته اينقدر به من سر نزدي آهم تو رو گرفت ممنوع النفس شدي !!!! :))

ناشناس گفت...

سلام به همگي
هنوز اينترنتم وصل نشده ... در اولين فرصت ميرسم خدمتتون :دي

به بانواينويزبل (درست نوشتم :دي) : تو اولين فرصت باهاتون صحبت مي كن اگر از عهده اش بربيام چرا كه نه :پي

به شادي:
اوخيييي :ايكس بدو بغلم دوست شيم :پي
شادي جان خوشحالم از آشناييت عزيز بذار اينترنتم وصل شه :دي

Maman Maryam گفت...

چی شد این اینترنت پس؟ حسابی اعتیادت رفت هااا

ناشناس گفت...

delam vasat tange

ناشناس گفت...

ghgfhf

ناشناس گفت...

سلام .

چقدر قالبت قشنگه هي سري به من هم بزن

http://mane-oo.blogfa.com