چهارشنبه، آذر ۰۱، ۱۳۸۵

...

شنيدين مي گن فلاني خيلي خوب بود حالا آبله هم در ك..نش زده؟!حالا شده حكايت من!خيلي خوب آپديت مي كردم حالا قراره بي اينترنت هم بشم (احتمالا 1 هفته يا بيشتر!)مدير ديد وايرلس زيادي داره هزينه بر مي شه! گفت كه ADSL بگيريم ازا ين ارزونا!!! بعد زنگ زديم واسه سرويس گرفتن از شاتل كه گفتن به شركتها اين سرويس ارزون رو نمي ديم! درنهايت سرويس 256 رو درخواست داديم و با قراره بيان وصل كنن! همين الان هم قاچاقي انلاينم! آخه هزينه وايرلس رو نداديم ولي هنوز قطع نكردن...حالا همه اينا يه طرف اينكه من نه مي تونم وارد gmail بشم نه مي تونم وارد بلاگر بشم و نه وارد فتوبلاگم يه طرف ديگه... ببينم شما هم از ديروز مشكل داريد يا مشكل از من هستش؟! اصلا sign in نمي شه!كوكي ها رو پاك كردم، يه دليت فايل هم كردم ولي ..........كمك برسونيد تا نت قطع نشده!اين پست رو هم از طريق امكان ايميل بلاگر دارم مي نويسم هيچ نمي دونم پابليش مي شه يا نه!

پ.ن: *قالب رو داريد! يه اشكال كوچولو داره كه قراره به كمك يه نفر حل بشه ولي اينقدر هي بهش زحمت دادم روم نمي شه بگم ... كمكككك :دي

پ.ن ** به لطف همون آقا بالايي تونستم مطلب رو اديت كنم

۳۱ نظر:

ناشناس گفت...

ghalebet ghashange, sob fonta ajagh vajagh bood:D encodingam avaz mikardam nemishod:D

ناشناس گفت...

az daste in modir amele khasisetoon:)) interneto chera ghat mikone diboone

ناشناس گفت...

ghaleb ke kheili naze:X
oon moshkelesh ham ziad haad nist:-?
to ke aslan up nemikoni>:P
vala ye zamani inja rooz nevesht bood:O

ناشناس گفت...

قالبت خیلی خوشگله .
مبارک باشه

ناشناس گفت...

سلام
قالب كه نازه :دييييييييي (عمرا اگه از رو نوشته رونيكا تقلب كرده باشم)1
بدون اينترنت؟ آخ آخ ميدونم چه درد عظيميه :( :ديييييييي

ناشناس گفت...

خانوم ما در حال با اينترنت كه دلمون ميتنگيد حالا اين آب باريكه هم نباشه ديگه چه شود

ناشناس گفت...

سر پي نوشت ها كلي با رونيكا بخنديديم :دييييييييي

ناشناس گفت...

نيست واير لسا به جايي بند نيست حالا حالا ها قطع نوشه :ديييييييي

ناشناس گفت...

اي دي اس ال ارزون؟ كجا دارن؟ 256؟ آخي :دييييييييييي

ناشناس گفت...

چقدر اين پيشي خوشگله. بچه اردكه چه بي احساسه

ناشناس گفت...

ميشه اين گل خوشگل رو چيد؟ خيلي خوشگله

ناشناس گفت...

eeeee
اين جوجو ها چه نازن

ناشناس گفت...

آخ جون من هم يه دونه دارم
البته من اون بهار نيستما
من يكي ديگه ام
تشابه اسمي اي بيش نيست

ناشناس گفت...

اون اوليه كنار سه تا صفر چه جالب شده انگار دون ريختن جلوش :دييييييي

ناشناس گفت...

ببين اينا همه نظرات سازنده ست
عمرا اگه قصد اخلال در نظم عمومي رو داشته باشم

ناشناس گفت...

من همين جا از بهار عزيز معذرت ميخوام كه همه فكر ميكنن من اونم
يا اون منم
يا حالا هر چيز ديگه

ناشناس گفت...

يه درخواستي دارم
اون هم اينكه اينقدر نرين بهار جونو عزييت كنين
اون دختر خوبيه :دي

ناشناس گفت...

Bahar khoda khafat nakone=))=))
kolli khandidam
tashabohe esmi=))=))
***
are baba joojoohe kheili bi hoselas:D
pishiaro che naze:D
har chand man doost nadaram:-&

ناشناس گفت...

چه خوشکل شده اینجا مث صاحبش

ناشناس گفت...

vay cheghadr inja googooli shodeh
badan khbarae adsl ro bedeh bebinam kheyli kharjesh mishe?

ناشناس گفت...

اول بگم كه قالبت خيلي قشنگه
مباركه
ديگه شما وقت كردين يه كم حال كنين با اينترنت :))
وقتي هم جيميل باز نميشه برو رو حالت بيسيكش يا رو اوتلوك تنظيمش كن
هميشه شاد باشي

ناشناس گفت...

اول بگم كه قالبت خيلي قشنگه
مباركه
ديگه شما وقت كردين يه كم حال كنين با اينترنت :))
وقتي هم جيميل باز نميشه برو رو حالت بيسيكش يا رو اوتلوك تنظيمش كن
هميشه شاد باشي

ناشناس گفت...

اوه تو چی کشیدی

ناشناس گفت...

salam mojgan jon
hala bebinaaaaaa:(( in font man chera farsi nemishe emrooz !? mikhastam koolli beharfama (na inke hala nemiharfam :D )

baba in reiseton che khasise,haghesh bod miraftam kolere otaghesh ro kharab mikardama :D

hala jeddi gharareh net ghat beshe :( ?
naaaaaaaaaaaaaaaaa

ناشناس گفت...

salam . mibinam ke vaziate matloobi nadari ba in sharayeti ke gofti . man age netam ghat she degh mikonam ehtemalan .vali to degh nakon .khoda behet sabr bede ...moafagh abshi mehraboon...

ناشناس گفت...

salam mojgaan joon cheghalebet ghashang shode.....khoobi man oomadam shahremoon....delam tang shode.....booooos

ناشناس گفت...

سلام.بيشتراز چند ماهه سر نزده بودم.اميدورام که هيمشه موفق باشي
يا حق

ناشناس گفت...

سلام دختر افتاب خوبی ؟؟؟؟؟؟

چه قدر خوشحالم از اشناییت

امیدوارم زود این شاتلیا بیان واستون وصل کنن ولی میدونی من امیدی ندارم این شاتلیا زود کارشونو انجام بدن این قدر تنبلن که نگو ....

می دونی چرا اخه من پارسال به یکیشون گفتم که برام سایت بزنه و طراحی و این چیزا یه دوماه دیگه میشه یه سال ولی هنوز که هنوزه سایتم بالا نرفته .... تازه باید برم تمدیدشم بکنم

فک کن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به هر حال امیدوارم زودی برگردی و زود بیان برات نصب کنن ....


از تو گوگل پیدا کردم وبلاگتو اسمه وبلاگه خودمو زدم وبلاگ تواومد....قالبتم خیلی خوشگله ها مبارکه

ناشناس گفت...

دوستت دارم عزيزم

ناشناس گفت...

سلام

خوبي؟
من الان غمينم
چرا جوجوها رو برداشتي جاشون شبدر كاشتي؟ من جوجو ميخوااااااااام

ناشناس گفت...

salam
baba che ghadr behet ghoftam shir internet ro beband hadar nare !!!???
hala bezar beyan ghatesh konan ??