چهارشنبه، آبان ۱۷، ۱۳۸۵

چشم پاك!!!

روز سه شنبه 9/8/85 ساعت حدود 11: زنگ درب شركت به صدا در مي اد...
من با خودم! اي خدا اين ديگه كيه؟ قراره كسي نياد شركت كه...
در باز كردم ديدم يه آقاي غريبه ولي آشنايي هست... وقتي گفت بازرس تامين اجتماعي هستم يادم افتاد كه قبلا هم اومده بود دفتر ما...
راهنماييش كردم نشست و خودم هم رفتم زونكن تامين اجتماعي رو برداشتم و نشستم...
تعداد كاركنان رو پرسيد و فرمش رو تكميل كرد..
بلند شدم كه برم كد پستي رو براش بيارم كه يهو بي مقدمه گفت: "خانم من قبلا هم اينجا اومدم.. شما هم قبلا اينجا كار مي كرديد درسته؟"
گفتم:‌"بله درسته... چطور؟"
گفت:‌"ببخشيد ولي خيلي لاغرتر شديد!!!"
يه كم نگاش كردم و گفتم:‌"چقدر حافظه تون خوبه!!!"‌
روم نشد بگم چشماتون چقدر .......
به نظرتون واسه چشماش چه صفتي بايد استفاده كرد؟!
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۱۹ نظر:

آورا گفت...

استغفرالله!!!

ناشناس گفت...

cheshm pak boode dige yarooo:D

ناشناس گفت...

چشم...چشم........ای چشمش در بیاد خوبه؟ :))

ناشناس گفت...

martikeye olagh
be on nabayad begi cheshm bayad begi tarazooo

ناشناس گفت...

هه هه هه هاهاها هی هی هی
به این میگن خطای دید و حافظه !!!
طفلک آلزایمر داره !!!

ناشناس گفت...

سالام (گير نده همين جوريه )
بي جنبه اين ديگه...
بنده خدا مگه چي گفته؟؟ هاان
:دي

Maman Maryam گفت...

moraghebe khodet bash dokhtare aftab joonam :*

ناشناس گفت...

عوضی میبینه

ناشناس گفت...

ااا تا حالا به توضيح كامنت در سايتت دقت نكردم بودم و كامنت نميزاشتم !
اين كه كاري نداشت :))
اين اقاهه اگه راست گفته باشه كه جاي بسي خوش وقتي ست ! هر چند چشاش درآد ايشالله ! :)

ناشناس گفت...

واااااااااااااای خدا نسیب نکنه
یکی غریبه به من این حرف رو بزنه من...من.... یه چی میگم دیگه :دی
واقعا آدم میمونه چی بگه
به نظرم میگفتی چشماتون چقدر فضوله
یا مثلا
چشماتون چقدر ترازو واره
میگفتی چشمات به کی رفته :))

ناشناس گفت...

سلام دختر آفتاب خيلي برام جالبه كه اسم خودت را گذاشتي دختر آفتاب يعني همون چيزي كه هر روز با زيبائي تمام طلوع ميكنه و به نرمي و زيبائي دوباره غروب اون وقت دختر آفتاب شهر ما ناراحت شده چرا فلان آقا نگاهش كرده گفته شما لاغر شديد!!!!و فوري ميخواد با چماق بيفته به جون چشم طرف ..نه عزيز برادر اون آقا اتفاقا مرد كامليه چون ماها امروزه روز ميبينيم و دقت نميكنيم من به اون آقا ميگم دقيق و به تو دختر آفتاب ميگم حساس تا زماني كه اون آقا از حد و حدود ادب تجاوز نكرده آقاست و بهش افترا نبنديد ..راستي من تو آلمان هستم برام ننويسيد پسرخاله طرف بودم و از همين حرفها´bahram@yahoo.de

ناشناس گفت...

سلام
چقدر تيز بين
ميخواستي ببيني سايز كمرتو داره

ناشناس گفت...

اگه حس خوبي بهت داد اين حرف،
بايد چشمهاي انرژي زا گفت بهش
نه كه
هيز
ولي به نظر من كه همون اولي مناسبتره
به آينده اميدوارت كرده خب
ني مگه ؟:دييييي

ناشناس گفت...

saalaama aziizam khoobi?delam tang shode vasat man daram miyaam tehroon....

ناشناس گفت...

salam
behtareh begi hizzzzz
eindafee omad begoo miyam kalasho mikanam
adame poroooooooooooo

ناشناس گفت...

mibast nehesh begi cheshato darviish kon ki mige namoose mardomo niga koni:))):))) che baahal elaahi laghar shodi???man mikham bebinamet khanoomi...boos..farda daram miyam tehroon....boooos

ناشناس گفت...

dokhtare aftabe aziz salam .weblogeto az toolinkaye doos joona peyda kardam . kheili be delam neshast . albate felan ke faghat tarefe o ghanoone vali khob ba hamash movafegham . miay doost beshim? linketo ezafe mikonam . va be ye sabad por az mehrabooni montazeretam . montazere neveshteye badit ham hastam .

ناشناس گفت...

dobare salam . bebakhshida man goftam inja hamash tarefe o ghanoone akhe avalesh ye comente diga ro zadam baz she male shoma aval baz shod kholase eshtebah shod . fekr nakoni ha nakhoondam neveshtehato hamaro khoondam . kholase sharmande az eshetbahike pishaoomad . felan ta baz kharab kari nakardambyebye

ناشناس گفت...

Salam!
In taraf nituneh cheshmhaye daghighi dashteh bashteh va ensani basheh keh beh hameh chiz tavajjoh mikoneh. Bekhoosh#us keh maamure tamine ejtemae bashe.Fekrnemikonam keh cheshmane hizi dareh va ya inkeh dareh man nemidunam.
Inja umadam keh begam az zabun Mojdeh ghashang minvisi.Bar hasbe tasadof,Neshaniye(ID) Yasaman ro peyda kardam. Yasaman neshaniye weblogeh khodesho dad. Unja mojdeh ro didam, varede Webloge to shodam.Shad va tanddorost bashi.