دوشنبه، آذر ۲۸، ۱۳۸۴

چه لذتي داره.....

چه لذتي داره اگه تو يه هفته دو تا دوست عزيز خيلي قديمي بيان سراغت اونم بعد از مدتها... نمي دونيد چقدر خوشحالم كه هردوشون دوباره ارتباطشون برقرار شده، درسته حدود 2-3 سال هيچ كدوم از دوستان كنارم نبودن ولي حالا قدرشونو بيشتر مي دونم.
به مناسبت اين همه خوشي مي خوام يه روش تقلب بهتون ياد بدم كه به يكي از خاطراتم تودانشگاه برميگرده. اول خاطره!
به جان خودم اصلا اهل تقلب نيستم ولي زماني كه تو دانشگاه مراقب بودم (مال دوران خوش كارآموزي بود) فكر مي كنم امتحان فيزيك مكانيك بچه هاي كامپيوتر بود و چون من اون درس رو نداشتم مي تونستم مراقب امتحانيش باشم به هر ترتيب بچه ها به زور نشستن و برگه هاي سفيد توزيع شد و بالاخره امتحان شروع شد. زمان امضاي صورتجلسه ها بود كه بايد مشخصات كارت امتحان با صورتجلسه چك مي شد و بعد دانشجو اونو امضا مي كرد به معني اينكه تو جلسه حضور داشته من هم يه رديف رو تا انتها رفته بودم و داشتم از انتهاي رديف بعد امضاها رو مي گرفتم هنوز به صندلي جلويي نرسيده بودم كه ديدم بعله آقا سريعا هول شدن و يه چيزي رو قايم كردن وسط پاشون خلاصه از اونجايي كه من خندم بگيره ديگه بدون توقف همين طور موضوع تو ذهنم يادآوري ميشه و ميخندم به هيچ عنوان اين خنده بند نمي اومد كه نمي اومد...
يه كم كه گذشت ديدم همكارم كه دوست صميميم هم بود داره مي خنده بهش گفتم :«راحله چيزي شده؟» گفت:«اون دانشجو رو نگاه كن چه جوري تقلب مي كنه !!! انگار نياز فوري به ج ي ش خونه داره! » ديدم اونم فهميده گفتم:«آره طفلك قايمش كجاهم كرده!!» اين راحله هم شروع كرد يواش يواش مزه ريختن و توضيح دادن اينكه چه جوري مي تونيم بريم تقلب رو كشف كنيم كرم بود ديگه! بعد هم با كمال پررويي رفت جلو گفت:‌«آقاي ...... اون چيه؟!(با اشاره به مخفيگاه تقلب)» پسره هم با خنده گفت:مي خواي چي باشه؟ منم ديدم اوضاع داره بيريخت مي شه اين پسره هم خيلي پررو هستش و الانه كه كار به جاهاي باريك بكشه سريع مديرم رو خبركردم كه اقدام كنه! الانه كه همه منفجرشن! من و دانشجوهاي اطراف پسر از خنده راحله هم از عصبانيت! مدير باحالمونم اومد نه برداشت نه گذاشت گفت:«مرتيكه تقلب رو اونجا قايم مي كني بچه ها نتونن بگيرن پس من چي ام؟!» و در يك عمليات ..... تقلب رو برداشت و پسره رو برد كميته انظباطي!!
امامواد لازم براي تقلب اين مدلي:
مداد كوچيك 2 عدد، كاغذهاي طومار شده، يه تيكه كش(قطيوني باشه بهتره)و فرمولها يا موارد مورد نياز كه تو ذهنتون نمي مونه ..
طرز تهيه: خيلي راحت روي كاغذهاي طومار شده هر چي دلتون ميخواد بنويسيد اصلا مي تونيد نامه عاشقانه بنويسيد براي استاد محترم!البته دقت كنيد كه فقط يك روي كاغذ رو بنويسيد؛بعد هم سر اصلي كاغذ رو بچسبونيد روي يكي از مدادها و كاغذ رو بپيچيد دورش تا سر ديگه كاغذ كه اون رو هم بايد بچسبونيد روي مداد دوم كه دقيقا عين يه قرقره عمل كنه حالا براي اينكه راحت بتونيد روي نوشته ها مانور بديد و زير و روش كنيد اون كش رو بندازيد دور مدادها اين طوري خيلي راحت مي تونيد قسمت هاي مختلف رو زير و رو كنيد
پ.ن: تعطيلي وبلاگ اروند حالمو حسابي گرفته اميدوارم موقتي و خيلي كوتاه باشه!
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.
يا حق

هیچ نظری موجود نیست: