چهارشنبه، آذر ۲۳، ۱۳۸۴

يه سايت جالب..

از وقتي كه اين بلاگ رول برام فيلتر شداينقدر اعصابم خرد بود كه قبل از اكانت گرفتن زنگ مي زدم پشتيباني كه شما اين سايت رو بستيد يا نه؟ خوب خيلي برام مهم بود بتونم به دوستام دسترسي داشته باشم بالاخره تو كرج تونستم شبكه پارسا رو پيدا كنم كه واقعا سرويس خوبي مي ده ولي بازم يه مشكل بود اينكه من از شركت اپديت مي كردم و بايد دوستان زحمت پينگ كردن رو مي كشيدن و باز هم من نمي تونستم تو وقت آزادم به بلاگ ها دسترسي داشته باشم تا اينكه ديروز داشتم تو لينك ها ساني مي چرخيدم و ديدم كه انتهاي لينكهاش نوشته شده by blogard وقتي وارد سايت بلاگرد شدم واقعا خوشحال شدم چون يه محيط خيلي ساده و كاربردي رو فراهم كرده و به راحتي نه تنها مي تونيد لينكهاتون رو مديريت كنيد بلكه مي تونيد كدهاي بلاگ رول رو بهش بديد تا بدون دردسر همه لينك هاتون رو اضافه كنه و زماني كه پينگ مي كنيد اتوماتیک در سایتهای weblogs.com , blo.gs , Blogrolling و Technorati پينگ مي شيد به نظر من سايت خوبيه و مي تونيم ازش حمايت كنيم تا جون بگيره.



پ.ن:دوست عزيزي كه به اسم solh برام كامنت مي ذاشتند با شرمندگي IP شون رو بستم.
چند تا عكس از خوشگلم گذاشتم ببينيد.
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.
ياحق

هیچ نظری موجود نیست: