چهارشنبه، آبان ۱۸، ۱۳۸۴

شاهكارمن در ياهو مسنجر!!

سلام ديگه همه فهميدند من چه دسته گلي به آب دادم ديگه؟!!! چند روزي بود از دست اي دي قبلي كلافه بودم به خاطر افلاين نگرفتن به همين خاطر اي دي جديد رو استفاده مي كردم كه تو بلاگ گلادياتور عزيز خوندم كه مي شه از طريق ياهو مسنجر همه اي دي هاي قبلي رو اد كرد حالا ببينيد گلادياتور چي نوشته...
۵. امکانات یاهو مسنجر جدید: همیشه در ورژنهای قبلی یاهو مسنجر این مشکل بود که با عوض کردن آیدی مجبور بودین دوباره تمامدوستانتون رو Add کنید اما در ورژن جدید یاهو مسنجر این مشکل بر طرف شده اما خوب خیلی ها هنوز خبر ندارن حالا برسیم به اصل موضوع ! ID جدیدتون رو ADD کنید بعد انتخابش کنید وکلیدهای CTRL + Shift +M رو بفشارید حالا از این پنجره باز شده ID هایی که دوست دارید Add کنید روانتخاب کنید و اگر همه رو می خواید Select All رو انتخاب کنید .. بعدش ok ... خوب حالا وارد ID جدیدتونبشید و پیغامی که از ID سابقتون اومده رو نکاه کنید View Contacts رو انتخاب كنيد تا ليست ID هاخودتون رو مشا هده کنید بقیه اش هم دیگه خیلی ساده اس خودتون متوجه میشید مثل مرحله اول انتخاب ID و ok ....
انجامش نديدها !!!!!!! صبر كنيد... اول بايد دكمه هاي CTRL+SHIFT+M رو بزنيد بعد از اون اي دي خودتون رو انتخاب كنيد... فقط اي دي خودتون رو انتخاب كنيد و بعد بقيه مراحل.. و اگه مثل من اول روي اي دي كليك كنيد و بعد كليدهاي تركيبي رو بزنيد و بعد select all‌رو بزنيد مي شه دقيقا همون شاهكاري كه من خلق كردم و همه contact ليستم رو براتون فرستادم...
همه اينها رو گفتم و از عكسهاي خوشگلي كه انداختم گذشتم فقط براي اينكه بگم هر كسي از طرف من شما رو ادد كرد دوست داشتيد قبول كنيد در غير اين صورت ديگه هيچ چيش به من ربط نداره برنامه هم خواستيد براي حذف كردن اي ديتون از ليست ديگران بگيد تا براتون بذارمش همين جا...
باز هم از همه اونايي كه نمي خواستن اي ديشون دست ديگران بيفته معذرت مي خوام اشتباه بود ديگه چه مي شه كرد.
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.
يا حق

هیچ نظری موجود نیست: