یکشنبه، فروردین ۰۱، ۱۳۸۹

ترد نمكي...

سرمو انداختم پايين و تو لاك خودمم... فكرم هزار جاي مختلف هست اما دلم حسابي آرومه... مي رم و آروم روي صندلي مي شينم تا صدام كنه ... بعد از 10 دقيقه اي مي ياد و با يه لبخند قشنگ روبروم وايميسته ... برگه رو مي ده دستم و مي گه مباركه... مات و مبهوت نگاش مي كنم و مي گم جــــــــدي مي گي؟؟؟؟
نمي دونم چه طوري خودمو به خونه مي رسونم... هنوز رضام نيومده... وضو مي گيرم و مشغول نماز مي شم ... نماز مغرب و عشاء كه تموم مي شه نيت مي كنم و دو ركعت نماز شكر مي خونم... رضا مي رسه ... بعد از سلام و احوال پرسي مي گه " چي شد؟"
بغلش مي كنم و مي گم :" داري بابا مي شي ديوونه... " با گفتن اين حرفم اشكاي هردومون سرازير مي شه ....
حس يه موجود زنده تو وجودت واقعا لذت بخشه... وقتي تو سونوگرافي تصويرش رو مي بيني، وقتي علائم وجود داشتنش رو مي بيني همه سختي ها، همه شب نخوابيدن هات، همه حالت هاي جور واجور ومختلف، همه تهوع هايي كه امانت رو بريده يادت مي ره...
گاهي با بهت تو آينه به خودم و شكمم نگاه مي كنم و باورم نمي شه اين منم كه دارم مادر مي شم؟ وقتي عكس سونو رو مي بينم، دست و پاي كوچولوشو، شكم و سرشو، باورم نمي شه كه اين موجود بچه منه؟
ني ني مون طبق محاسبات من هفته 13 رو تموم كرده و به اميد خدا اواخر شهريور ماه به دنيا مياد... به آينده اش دلگرمم، وقتي پدري مثل رضام رو مي بينم كه از همين حالا داره برنامه ريزي مي كنه براي تربيتش دلم آروم مي شه..
خـــدايا شكــرت كه من يكي از خوشبخت ترين آدم هاي روي زمين هستم.
بعد از اين همه ورراجـــــي ... سال جديد رو به همتون تبريك مي گم و از خدا براتون بهترين ها رو آرزو مي كنم...
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۱۵ نظر:

شبنم گفت...

مبارک باااااشه خانوووومی:D
میدونم که میدونی چقدر ذوق میکنم:D
به آقا رضا هم خیلیییییی تبریک بگو.کلی هم مواظب خودت و نینی باااااش:* :*
عموشم خیلی خوشحاله و یه عالمه تبریک میگه:D

خاله بهار جان آینده گفت...

ای جان جان جانم :* مامان کوچولو :*
من با خوندن نوشته هات اشک حلقه زد تو چشمم و حس و حال عجیبی دارم. شما که دیگه جای خود داری:*
نی نی ترد نمکی:* خاله بهار اینقدر ترد نمکی دوست داره، خوشمزه ست :***

سال نو هم مبارک:)

دختر آفتاب گفت...

به شبنم : مرسي عزيز... از عموشم تشكر كن (چشمك)

دختر آفتاب گفت...

به خاله بهار :
ممنونم خاله بهارش :-*
اتفاقا منم شديدا اين روزا دارم ترد نمكي مي خورم فكر كنم ني ني مون هم دوست داره :))

یاسر(رسانه بهار) گفت...

دنبال واژه ی دختر آفتاب می گشتم رسیدم اینجا
...مبارکه قدمش خیر باشه وسرش وتنش سلامت

Unknown گفت...

سلام عيدت مبارك خوبي؟به وب افتاب ايران سربزن

nazli گفت...

خب پس حدسم به یقین تبدیل شد و مامان کوچولو شدی :)
تبریک میگم انشالا که به سلامت به دنیا بیاد این تردنمکی

دختر آفتاب گفت...

به نازلی:
ممنون... :پی

sani گفت...

wow. delarame???
ishala delaram ya dadashesh har kodom ke bashan salemo salamat be donya biad
sal noo be to va agha reza va koochooloo mobarak

دختر آفتاب گفت...

به سانی :
مرسی خاله سانی ..
سال نوی شما هم مبارک ...

HADi77 گفت...

che jaleb ke minevisi hanuz!!!

افشین گفت...

از صمیم قلبم بهت تبریک میگم ...
امیدوارم قدمش تو زندگیتون مبارک و پر خیر و برکت باشه واقعا خوشحال شدم این بهترین خبری بود که تو سال جدید شنیدم ... خوشحالم

دختر آفتاب گفت...

به افشين:
ممنونيم افشين جان ...

HADi77 گفت...

من رو یادت میاد آیا؟!

دختر آفتاب گفت...

به هادي77:
بله...