چهارشنبه، آذر ۲۹، ۱۳۸۵

يلدا بازي به خواست شما...

ممنونم از همه كسايي كه دعوتم كردن، چشم 5 مورد رو مي نويسم........
دختر خاله-م سهيلا كنارم نشسته و كمك مي كنه براي اينكه 5 مورد رو بنويسم... اولين چيز مي دونيد چي بود؟
1. گاهي اوقات بي حوصله... كاملا درسته! گاهي اوقات اينقدر بي حوصله ام كه حتي دستمو هم دلم نميخواد تكون بدم.. مثل امروز صبح كه به دوستم كه كنارم نشسته بود گفتم ببين من خسته ام كلاج رو مي گيرم تو خودت بزن دنده 4!!!! اين دختر خاله بي جنبه مي گه گاهي هم به قولت عمل نمي كني >:P ولي گاهي هم كلي رفيقي با آدم...
2. از بچگي مامانم مي گه بچه كثيفي نبودي و فقط يه بار كار خرابي كردي :P اونم وقتي 7 سالم بود و شب جيش داشتم تا اومدم برم دستشويي قفل در باز نشده و .......... اره ديگه :">
3.به رنگ و هماهنگي لباسم اهميت مي دم ولي گاهي اينقدر بد لباسم كه دلم نميخواد در ماشين رو باز كنم پياده بشم !!!
4.دو چيز رو نمي تونم تحمل كنم اونم تحقير و تمسخر هست... و سعي مي كنم تا جايي كه مي شه از افرادي كه شرايط روحي بدي رو برام ايجاد مي كنن دوري كنم...
5. خودمو بيشتر از بقيه دوست دارم ولي تو زندگيم هيچ وقت سعي نكردم كاري رو انجام بدم كه به نفعم بوده بلكه سعي كردم كاري رو بكنم كه صلاح در اون بوده...
6. ____________ هيچ كس رو به ادامه يلدا بازي دعوت نمي كنم.....

پ.ن:
* ممنونم از همه اونايي كه اس ام اس زدن و ايميل فرستادن . يا با گذاشتن و نام بردن ازم تو كامنت ها و وبلاگهاشون يادم كردن... و مطمئنا هيچ ناراحتي اي نيست از فراموش كردن موقتي بقيه دوستان...
* نبودن و ننوشتن دليل بر بد بودن حالم نيست... نياز به تجديد قوا دارم... بببببينهايت خسته ام... از خيلي چيز ها و فكرها... شايد برگشتم به خاطر..... شايد هم با اسم ديگه اي و غريبه و ناشناس و جدا از دختر آفتابي كه بهترين روزهاي بودن تو دنياي مجازي رو برام رقم زد برگشتم...
* هيچ مي دونيد اگه اين دو تا نيم وجبي كه كنارم نشستن (سهيل و سهيلا - دختر و پسر خالم) يه روز اينترنت داشته باشن سوت ثانيه پيدام مي كنن؟ پس بعد از يافتن دختر آفتاب توسط خواهر خانم‌(ياسي) و آقاي پدر (همراه خاتون خونه) نوبت به پيدا شدنم توسط اقوام رسيد....

بازم بايد بهتون بگم مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد نه؟

۵ نظر:

ناشناس گفت...


پنج مورد جالبي بود
به نظرم حيف وبلاگي كه اين همه مدت بوده حالا نباشه
اين وبلاگ فقط مال تو نيست
اين وبلاگ ديگه مال همه ي خواننده هاشه..
سعي كن برگردي

ناشناس گفت...

كاش زودتر بياي دل من يكي خيلي برات تنگه ها

ناشناس گفت...

این پست بعدیت یعنی چی اونوقت؟

ناشناس گفت...

:X
:*

ناشناس گفت...

are khob bayad begi:D pas bia up kon begoo:P ma yademoon mire hey:-??