شنبه، مرداد ۱۴، ۱۳۸۵

مدير جديد!

پنجشنبه بعد از مدتها من و ياسي مجالي پيداكرديم كه يه كم به سر و وضع خودمون برسيم! ساعت 9.30 سه تايي (من و ياسي و مژده) راهي آرايشگاه شديم و تا رسيديم دوتامون نيشمون بسته شد بس كه شلوغ بود
خلاصه يه جا پيدا كرديم و نشستيم... يه خانم هم روي صندلي نشسته بود كه جيغ و دادش دنيا رو برداشته بود خانم آرايشگر و همكاراش هم كلافه و داغون! مشغول كار بودن تو همين گير و دار ديدم موبايل زنگ مي خوره و شماره شركت افتاده! گوشي رو برداشتم و صداي دلنواز آقاي رئيس جديد! پيچيد تو گوشي
سلام و عليكي كرد و گفت ميخوام يه نامه بزنم چيكار كنم؟ منم مجبور شدم پسورد سيستم رو بهش بدم ! ديدم ميگه گرفتاري خانم...... با خنده گفتم نه حالا بريد فلان جا و بهمان جا! كه يهو خانم رايشگر با صداي بلند گفت اون موچين رو ضدعفوني كن واسه خانم ..... (اسم من) رئيس هم بلافاصله گفت:‌"بريد به كارتون برسيد بد موقع مزاحم شدم " و گوشي رو قطع كرد!
امروز صبح از در شركت كه اومد تو رو كرده به سرايدار ميگه چرا همه چيز تغييركرده؟
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.

۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

avvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvval:D

ناشناس گفت...

سلام رفیق قدیمی؟
موچین واسه کجای آدم استفاده میشه؟ :دیییییییییی

ناشناس گفت...

چه رئیس باحالی:دی
من قرار بود برم صفا بدم تو رفتی؟
من خواستم برم زنه گفت روزای زوج هستم
منم که سر کارم روزای زوج
ببینم کی وقت میشه برم

ناشناس گفت...

بی خیال ...مگه مردا خودشون از این کارا نمی کنن؟ )دی(

ناشناس گفت...

عجب رئیس با حالی
پنجره ی نظرات خیلی دیر باز میشه. تا باز بشه آدم نظرش یادش میره که. البته ممکنه الان اینجوری شده باشه
موفق باشید

ناشناس گفت...

chikar karde boodi ke be nazaresh hame chi taghiir karde :D :))

ناشناس گفت...

به ما که ربطی نداشت...
این رئیس جدیده هم حال گیری کرد ندا بده خودم خفتش کنم

ناشناس گفت...

این آرایشگرها هم برای خودشون کلی ماجرا دارن ها
...

ناشناس گفت...

salam mozhgan jon
vaaay madar pir shi :D in comment doni webloget piram kard ta baz shod !
taze man ro bego aval on nazarat ro zadam 2 saat tol keshid ta biad,tazeh yadam oftad ke bayad post a comment ro mizadam :))
digeh dashtam pashimon mishodam,goftam farda barat sms mizanam chogholi webloget ro mikonam ke az harfam tarsid kotah omad :))

ناشناس گفت...

migam khanumi mobarak bashe,che abroye khoshgeli shodeh :*

vaaay rast migan ke lanat bar dahani ke bi moghe baz shavadaaaa :)) hala nemitonest in arayeshgare ye kam dirtar migoft !
har chand,jorm ke nakardi :d kheili ham reiiset delesh bekhad ke khoshgel bodi khoshgel tar kardi rafti sare kar :X

moraghebe khodet bash khanum khoshgele

دختر آفتاب گفت...

باز گير كرده رو 10!!!!
هل بديد !!! هل ! هل ...
آها حالا شد :دي

ناشناس گفت...

روش نشده به خودت بگه ابروی نو مبارک ادرسم را عوص کن بوس

ناشناس گفت...

وقتي به يه قيافه اي زياد نگاه كني عادت ميكني بعدش وقتي يهو تغيير قيافه بده آدم ميشه مثل رئيست
ولي يه جا من چونه خارون گرفتم
اين رئيست مگه نمي گي تازه اس
پس چه طوراينقده به قيافه ات زود عادت كرده بود كه اون حرفو زد ؟ ها
:ديييييييي

ناشناس گفت...

:))))) koolaaak bood mojgan man koshte mordeye to o oon raiisatam ey val baba man age jat boodam az ghame 2nya hichi nemifahmidam ba inhame adamaye tanzi ke doro baram rikhte boodan :) movazebe khodet bash khanoomi

ناشناس گفت...

salam
nekbat asheghet shode:D:D:D:))
mizadi to gooshesh?!
ya ye chizi migofti:))
man be jash boodam ye chizi migoftam ashket darbiad:D
bye:-h