سه‌شنبه، فروردین ۲۹، ۱۳۸۵

پرواز خاطرات كودكي


يادمه مدرسه كه مي رفتيم همه ذوق و شوقمون اين بود كه زودتر درسهامونو تموم كنيم و با ياسي بشينيم پاي ديدن دنياي شيرين دريا...
براي فوت كمتر كسي افسوس مي خورم ولي از ديشب يه بغضي تو گلوم مونده كه ............
روحش شاد مطمئنم دلم براي اون لهجه شيرين تنگ مي شه...
بجنبيد، زود باشيد، شايد براي گفتن دوستت دارم يكي دو ثانيه اي بيشتر وقت نداريم، شايد تا ثانيه اي ديگه يكي از ما نباشيم... ميشه غرور رو شكست و با صداي بلند داد زد دوستت دارم به خدا شكستن غرور دردش كمتر از افسوس خوردن هست
بازم مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد

۹ نظر:

ناشناس گفت...

همیشه از رفتن کسایی که حتی برای یک بار دیدمشون دلم می گیره

ناشناس گفت...

یعنی ... هیچوقت پشت میز کارم بغضم اینطور نشکسته بود و به این بلندی گریه نکرده بودم

ناشناس گفت...

امروز صبح فهمیدم و حالم خیلی گرفته شد.حیف بود....روحش شاد

ناشناس گفت...

سلام.
من هم به شما و همه دوست داران هنر تسلیت میگم .

ناشناس گفت...

بزرگ و بزرگتر میشیم و این یعنی دیدن رفتن خیلیها....کاش کودک می ماندیم

ناشناس گفت...

من هم از رفتن پوپك نارحت شدم. واقعا زمان بسيار كوتاه است و ما غافليم.
اميدوارم بتونيم از لحظه‌هاي خوب در كنار هم بودن استفاده كنيم.
شادباشي. توهم مواظب خودت و ماه باش كه اين گلو درد رو به اون منتقل نكني. (چشك).

ناشناس گفت...

سلام
امیدوارم که همیشه حالت خوب باشه
خوب اولا که مرگ حق هست
ولی انشاالله همیشه شاد و سر زنده باشین
ولی من از مرگ اصلا خوشم نمی اد
بابای




@AsReJaDiD

مامان آرین گفت...

راست گفتی عزیزم وقت برای عشق ورزیدن خیلی تنگه .
خیلی...

ناشناس گفت...

سلام
خیلی دردناک بود.
خودت که خوب شدی ؟