چهارشنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۸۴

آخ سرم!!!!

دست در حلقه آن زلف دو تا نتوان كرد
تكيه بر عهد تو با باد صبا نتوان كرد
من چه گویم كه محبوب جهانی ليكن
تا بحديست كه آهسته دعا نتوان كرد
بجز ابروی تو محراب دل حافظ نیست
طاقت غير تو در مذهب ما نتوان كرد
ميخوام همين اول كاري يه دعا در حق تون بكنم الهي هيچ وقت تو تاكسي گير يه راننده پرحرف نيوفتيد چرا؟! چون سر من داره از درد منفجر مي شه بس كه اين بشر حرف زده تو مسير هر روزه من از كرج تا تهران بعضي اوقات آقايي هست كه گويا شمالي هست و بيچاره ميشه اون كسي كه رو صندلي جلو مي شينه... نمي دونيد چه مصيبتيه!! امروز صبح تا رسيدم ديدم اي داد بيداد نوبت اين آقاست، منم صبح ها چون تنها هستم هميشه صندلي جلو مي شينم خلاصه چشمتون روز بد نبينه ماشين حركت كرد و فورا راديو تنظيم شد رو فركانس راديو فردا هر حرفي زده مي شد تو راديو اين آقا تو تاكسي جوابشو مي داد مثلا اون آهنگ گوگوش رو پخش مي كرد اين مي گفت:«ديدي اينم گوگوش كه پخش كرد» دوباره مي گفت:« من به راديو فردا مي گم بشين لنگش كن».. بالاخره كانال راديو رو تغيير داد و نمي دونم چع فركانسي بود كه در مورد شير صحبت مي كرد برگشته مي گه:«ديشب رفته بودم غارت موچم رو گرفتن»(حالا به كي مي گه و واسه چي مي گه الله و علم) و ادامه مي ده« نصفه شبي هوس كردم برم شيرموز بخورم تاكيد مي كنه ساعت 3 نصفه شب يهو ديدم 3 نفر پشت سرم هستند نذاشتن بخورم كه مجبور شدم براي اونها هم درست كنم» خلاصه اين بحثم تموم شد و رسيد به نوار حميرا اون ميخوند اگه تلفن مي زنم مي خوام بگم دوستت دارم! اين مي گفت:«زهرمار! ميخوام نداشته باشي زنگ مي زني نمي ذاري بخوابم» دوباره آهنگ حميرا پخش مي شد مي خوام برم دريا كنار! اين مي گفت:«نخير من نمي يام من ميخوام برم آلمان!» (اين آقا راننده ترانزيت بوده احتمالا واسه همين ميخواد بره آلمان) وقتي پياده شديم اينقدر سرم گيج مي رفت كه نزديك بود سر ملاصدرا با كله بيام پائين حالا الان نشستم همش
طفلك!!! كي مي تونه به اين آقا بگه برو دكتر!
پ.ن:
1. شده از شدت دوست داشتن دلتون بخواد زار زار گريه كنيد؟ اين عسلك نيم وجبي ديشب اينقدر دلبري كرده دلم ميخواست زار زار گريه كنم
2. آقاي مهربون ديروز زحمت كشيدند اومدند دفتر كامپيوتر ها رو درست كردند و شبكه رو هم عيب يابي كردن
3. وبلاگ عسلم تا آخر امروز و فردا درست ميشه..
مراقب خودتون و اطرافيانتون باشيد.
ياحق

هیچ نظری موجود نیست: